Martin Whatson - Lost hope (100 x 150)

Selger dette flotte motivet fra Martin Whatson. Det er kjøpt på Fineart og jeg har original kvittering. Kunstverket måler 100 x 150 cm og er én av tre originaler. Denne er den desidert kuleste av dem, spør du meg :slight_smile:

Tar i mot bud på kunstverket.

1 Like

Hint angående prisnivå ?

Vanskelig å si, men ut fra tidligere tilbakemelding her på kunstveggen, kommer jeg nok ikke til å selge for under 75 000 kroner.

Takk, da følger jeg spent med :+1:

Da er det noen som kan gjøre et kupp siden det akkurat ble lagt ut et tilsvarende lerret til 100’ på Finn…

Takk OlaNorman, god informasjon å få :slight_smile:

Eller noen på Finn som aldri får solgt… :wink:

Tydelig at folk ikke skjønner ironi her inne…

Det på Finn ble lagt ut akkurat samtidig som en person poster det her inne, men da til 100.000,- fremfor 75’ som nevnt av trådstarter.
Det er akkurat samme bilde benyttet i «annonsen» på Finn som her inne.

Foreslår å kjøre litt mer synkroniserte priser på begge steder. Bare et tips.

2 Likes

Ser ikke noe problemer med det. Han har ikke prøvd å legge skjul på det er hans annonse. Helt vanlig at man legger en pris på Finn og så blir det forhandlinger på bakrommet.

Haha, jeg trodde OlaNorman skrev at det nettopp hadde blitt solgt et bilde på Finn til 100 000, så var egentlig veldig fornøyd. Ser nå at han refererer til min annonse på Finn :rofl:

Jeg la ut det til høyere pris på Finn, ja, siden det treffer et større publikum der. Men som jeg skriver i Finn-annonsen, er prisen tentativ. Får se hva folk er villig til å betale, det er tross alt alltid det som er retningsgivende. Ingen fastpris her i gården :smile:

«Takk Ola Normann, god informasjon å få»… Du føler han innrømmet at det var hans annonse da?

En liten misforståelse av deg der altså. Lov det.
Enig at man kan prøve på en høyere pris på Finn, det gjør vi alle. 25.000,- er da derimot et ganske heftig påslag i mine øyne. Jeg vil nå anta at de fleste som er i markedet for en Whatson OG også er her inne på forumet…

Men det var nok de-railing av tråden din. Lykke til med salget.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.