Martin Whatson lotteri

Noen her som fikk Snik & Whatson collaben?

1 Like

Sto i fellesmailen som ble sendt ut nå, at det var over 2000 mail som kom inn.

2 Likes

En kompis av meg fikk denne. Gleder meg til å se den live.

1 Like

“Snika” deg til et bilde å legga det ut her :wink:

1 Like

Noen som vet når disse sendes ut?

Løp og kjøp…
:runner:

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=91977562

Sendte mail til GrafittiPrints og spurte om dette med flippere!
Svaret var at de hadde avbrutt 6 ordre! Så var nok 6/7 av de som ble lagt på Ebay rett etter slippet😂

4 Likes

Benyttet anledningen til å tipse GP med navn og adresse til selger tidligere i dag :slight_smile:

1 Like

Han må være medlem av KV!
Ut med flipperne😈

2 Likes

Her er det borgervern for enhver pris, ser jeg - og noen som til og med biter sin egen hale.

2 Likes

Morsomt at man blir hatet hvis man selger et print med en gang man har kjøpt det, men hvis du venter noen måneder og sier at du ikke får plass på veggen og tar markedspris så er det ok :grin:
By the way, jeg har ikke dette printet…

9 Likes

Helt ok er da strengt tatt dine ord.

Utgangspunktet: Man blir lovet 5 min tidsfrist på å betale via Paypal, et stort antall er overbevist om at de har sikret seg trykket for så å oppleve at de plutselig får beskjed om at det ikke lengre er tilgjengelig, selv om de har vært godt innenfor fristen som var formidlet på forhånd. En dag senere, før printene i det hele tatt er klargjort for sending, så ligger de ute til salg på finn og ebay til 6x utsalgspris. Det er vel ikke akkurat overraskende at folk er lei og uttrykker frustrasjon.

De som holder på printet i noen måneder før de selger det, vel,man kan jo bare spekulere i årsakene, men det er i det minste ikke like åpenbart som de som legger ut for salg før trykket i det hele tatt er sendt ut.

3 Likes

Så bra ut når UPS endelig klarte å levere den!

14 Likes

Misunnelsen min kan ikke skjules. Gratulerer med loddtrekningen.

Venter ennå på min :rage:

@ZeN. @Gromsen Håper dere legger ut bilder så snart dere har innrammet trykket. :+1::+1:

2 Likes

Det ble en finfin kveld… Denne damen kom inn døren i dag :grinning:

13 Likes

Merkelig reiserute, “Out for Delivery” men eg bor i Stavanger… :smirk:

1 Like

GP har vell mikset telefon nummer Linket til forsendelsene og forsendelsesnummer i paypal tidligere på sine utsendelser. Får håpe det er tilfelle her også… fordi denne pakken er tydelig i Oslo og ble forsøkt utlevert i går.
Om du velger endre leveringsadresse, får du bekreftet/sjekket på noen måte hvilket navn den er registrert til? Hvis ikke ville jeg kanskje bare valgt endre leveringsadresse og registrert den inn på nytt(?) lykke til