Martin Whatson Passe’

Ønsker å kjøpe Martin Whatson Passe’ betaler greit over release pris. Send meg en pm om du har en du vurderer å selge.

1 Like

Om du absolutt må brødfø flipperne , kan du ikke i det minste vente til de kommer på finn? Nå gir du bare flipperne enda mer grunn til å kjøpe kun for å tjene seg noen kroner. Er nesten fristet til å tro at du er en flipper selv for å vise at etterspørselen er der😆 God helg

Du får tro hva du vil:p nei har kun en zebra og en figure at the window. Fikk ikke dette trykket og passer fint som julegave:)

1 Like

Lå en på Finn i går til 9500, står som solgt nå så dette har vært noen veldig lette penger for noen.
Er bitter som fy at jeg ikke fikk noe på release, vil faktisk ha den på veggen.

Hva med og ha litt is i magen og se om GP legger ut dette allerede nå søndag da det er vault salg, så støtter man kunstner og GP?

(Har inntrykk av at dette var et ganske populært trykk, så sikkert ikke gratis hos GP heller)

Kanskje neste år :slight_smile:

1 Like

Her kan du få deg en Passé. Dukker vel opp flere etterhvert som de kommer til Norge. Det som er fascinerende med de som ikke vil opptre som flippere, er alle de mindre gode forklaringene på hvorfor de må selge sitt nyinkjøpte produkt.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=163001378

1 Like

Ja, og alle som har en «kompis» som vil selge…

1 Like

:rage::rage::rage:

Om de ikke vil være flipperne, så selg det til kostpris🤷‍♂️ likte faktisk ideen om å sende print, for så å sende coa ett år etterpå. Da blir ihvertfall pengene til flipperne låst i ett år. Mange vil da falle fra,.

Dårlig idé syntes nå jeg. Om jeg kjøper noe, hva som helst, la oss f.eks si et bilde og jeg vil av en eller annen grunn selge det så er det ingen som har noe med det, lik det eller ikke men mine ting gjør jeg som jeg vil med. Hus, bil, hva som helst.

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.