Martin Whatson retrospektiv utstilling

Nei, det er ikke Gategalleriet denne gang. Har gått helt under radaren min og ikke sett den nevnt her. Men for dere som er i Kristiansand så holder Galleri B-iz MW utstilling. Åpnet i dag.

Så den skulle inneholde så og si alle prints hn har gitt ut. Noen som vet hvor mange det er snakk om?

Først vil jeg gratulere Bernard, Galleri B-iz og Martin Whatson med en utrolig flott utstilling!
Her får du anledning til å se nær samtlige av MW print (Love Cops var det eneste jeg kunne se manglet) i tillegg til noen originaler.
Anbefaler dem som har anledning til å ta turen innom Galleri B-iz.
Legger ved noen bilder fra utstillingen.

ser det står priser på de forskjellige, var det mulig å kjøpe verkene der?

Det stemmer, stort sett alt var til salgs.

Er prisen som står oppgitt for trykket, inkl rammen eller, er ikke det vanlig.

Først må jeg si at det ikke var planlagt at prisene skulle være med. Tenkte at Galleriet selv kunne få informere om det.
Men jo, prisene er inkl innramming :blush:

Nå er jo heldigvis ikke all info gitt. Galleriet kan fortsatt få informere om prisen er inkl/eks. kunstavgift og MVA :slight_smile:

I min all min enkelhet vil jeg jo tro at prisene er inkl.alt, så lenge dette er en utstilling åpen for allmennheten😎
Og svært gode priser må jeg si kontra feks de som ligger på Finn, ja av samme trykk. ( om noen på Finn eller i galleriet er A/P , P/P vet jeg ikke ),men de ser lik ut.

Hva var prisen på Zebra?

I og med at jeg har en for salg etterspurte jeg det samme. 10k for main og 13,5k for HF. :slight_smile:

Du som har den originale 2/3 som akkurat ble lagt ut @thopet?

Var de prisene eks mva og eks 5% ka?

Utstillingen var fantastisk!
Anbefaler alle Whatson interesserte å ta turen, i tillegg er jo Kristiansand en fantastisk by :wink:
Så og si alle print Martin har laget var til stede og i mange fargevariasjoner vi ikke har sett tidligere. Prisene var også ganske greie på mange av bildene. I tillegg var det også mye spennende innramminger!

Etter hva jeg forsto var prisene inkludert. Hvis ikke kommer jeg til å få en liten overraskelse når fakturaen skal betales :joy:
Eneste er at alt var montert med normalt glass, så må ev legge til litt om man vil ha UV glass.

Kunstavgift kom i tillegg fikk jeg opplyst. Og museumsglass var montert på den jeg er interessert i.

Hvilken Zebra edt er det bilde av lenger opp?
Main eller HF?

Hvem her inne styrer det galleriet?
Ønsker å vite om det er AR glass på en av de sebraene…

Strengt tatt sier vell loven at alle avgifter skal være inkludert med mindre annet er opplyst ved salg til privatpersoner(?).
5% fra eller til… den er uansett min :sunglasses:

Dette var HF? Gratulerer!
Noen som vet om Main fortsatt er tilgjengelig?

Main var tilgjengelig når jeg dro på lørdagen. Ring galleriet om du er interesert :slight_smile:

Galleriet har nesten (alle?) bildene online:
https://www.galleribi-z.no/martin-whatson-utstilling