Martin Whatson say whaaat?

Hva med denne @Pinkerton, er denne også helt uinteresant?
Personlig syntes eg dette er høyaktuelt i dagens samfunn: The Connection

Ja vil si det. Som kunst iallefall. Det er/var et aktuelt tema, men noe å ha på veggen?

2 Likes

7GhQnB8lH8VJeRpZEFtJ_1065303424

Hvis det er dette temaet vi snakker om? Beklager om jeg har misforstått

Eg svarte deg hovedsakelig på denne posten, hvor du sier at der er ingen ide bak motivene, og at det helst er kopiert fra internett :wink: Synes det blir litt feil å dra Martin Whatson som helhet under dette utsagnet, men alle har jo sin mening. Og ja, eg kunne gjerne hatt dette på veggen, gjerne i stua.

1 Like

https://www.instagram.com/p/BuRF7AgADQt/

Lenge leve dobbeltmoral! :triumph:

sykt.

Men det skal sies, arbeidet ser bra ut :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Er det berre eg som syns at denne Instagram posten av GP er veldig uprofft?

plus your pizza looks average at best not even wood fired - street pizza haha let’s be cool and call it street! #fuckoff

Den siste delen er totalt unødvendig syns eg ivertfall :stuck_out_tongue:

Litt barnehage oppførsel :nerd_face:

Er ikke dissingen av maten til gordon som er uproft. Det er det at de klager på at andre har stjålet «Martin» sitt arbeid som han igjen har stjålet fra andre som er uproft!
Kan ikke se de gir kred til alle de kunstnerne Martin har stjålet fra i alle år…

1 Like

Dette er jo helt klart ripoff fra Martin. Det er udiskuterbart. At Martin har ideen fra Banksy er en annen sak. Syntes uansett det virker vanskelig å være kunstner i dag, sannsynligheten for at en eller annen har gjort noe tilsvarende er ganske høy.

Det er sant at det er vanskelig å være helt unik i dag, men noen klarer det. Om man derimot ikke klarer å være 100% unik, så burde man iallfall holde pent kjeft om noen andre stjeler et verk du selv har stjålet.

3 Likes

The “one trick pony” strikes again ja…

Ser fansen har nye unike trykk i vente. Release i mai ser det ut til