Martin Whatson spacere ønskes

Heisann,

Har en Panda som jeg ønsker å ramme inn med spacere fra MW. Er det noen som har noen liggende og vil selge?

Den er vanskelig, lurte på det samme en stund tilbake og hørte med galleri Bi-z. Om det var noe muligheter… men fikk svar etter noen dager at selv ikke de som jobbet der fikk tak i slikt… så må vel noen veldig gode kontakter til, før det popper opp MW spacers? Men liker å tro at ingenting er umulig😝 tar bare lenger tid😉

Sjekk MW-gruppa på face. Er noen rammemakere der som har spacere. Steve Baxter kan du prøve (hvis jeg husker rett).

Vet ikke om jeg skaper et helvete i innboksen eller om det er kjærkomment, men ta kontakt med Galleri Kollekt. Vet ikke om Kollekt har, men en god sjans er det.

Jeg har sjekket med Galleri BiZ, Steve Baxter og MW og ingen har eller vet når det blir flere!
BiZ har men bruker de til David & Venus bildene!

Kollekt hadde ihvertfall for en tid tilbake, men gjorde det klart at de ikke var til salg/bruk på ordinære verk. Mulig de har fått produsert mer siden den gang. Spacerne har vel samme markedsverdi som endel av trykkene - så gratis blir det uansett neppe.

Jeg har sendt mail til BiZ, venter på de 2 store MW trykkene selv derifra. Å sende til utlandet er uaktuelt, plutselig er innramming 20k , noe det ikke er verdt. Synes det er sinnsykt at de har agentur i utlandet på spacere, men ikke i Norge.

Prøver Kollekt om jeg ikke kan fikse via BiZ eller ikke vinner auksjonen. Merkelig at det PLUTSELIG var noen som hadde noen spacere tilgjengelig…

2 Likes