Martin Whatson - Still Life 1 og 2, matching numbers

Hei!

Har hatt disse hengende siden 2017.
Begge er kjøpt og profesjonelt innrammet hos Galleri Kollekt.

Smaken har nå forandret seg noe og jeg lurer på et salg av disse.

Da jeg ikke er den som følger mest med på Graffitiprints og andre sider så er jeg ganske usikker på pris… Er det noen som kunne gitt meg et edruelig overslag?

Takk! =)

Flott passende innramming. Er disse opplag på 10stk? Håndkolorert? Vet det har ligget to på Finn en god stund til 40, tilsynelatende uten salg, så vil tro pris ligger litt sør for den.

Hei! Takk for input=)

Dette er versjonen i opplag på 75, håndkolorert. Begge to er samme nummer. Har sett de på finn, de har ligget en liten stund ja, de er også i større format og opplag på 10stk som du sier.

Fikk en pricecheck fra whatson forum på Facebook, der var det en som nylig hadde solgt sin Still Life 2 for 2600£, noe jeg syntes hørtes litt drøyt ut, men hypen er jo stor utenfor våre grenser så…

Hvis det i opplag på 10 kan gå for noe runst 33k’ish vil det være helt ute å forvente rundt 25-26k pr. da…? Ønsker å selge samlet og med rammer, det er selvfølgelig ar/uv glass på disse.

1 Like

De på Finn var/er xl versjonen og koster en god del mer. Ca 16-18k per stk. Vanskelig motiv å selge. At de er innrammet gjør det noe vanskeligere å selge ut av landet (der betalingsviljen er størst).

Ligg de ut til en pris du synes er fair og realistisk, så går det nok bra :grinning:

Jeg solgte Still Life 1 & 2 (med matchende nummer og innramming) nå i sommer. Mener jeg fikk ca 30 000 for de.
Var greier interesse nå jeg la de ut på finn, så ikke et umulig salg :grin:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.