Martin Whatson - - THE ARCTIC NORTHERN STREET ART TOUR

Katalog PDF
INVENTORY Martin Whatson Svalbard 2018.pdf (2.2 MB)
Inventory Martin Whatson TROMSØ 2018.pdf (6.7 MB)

7 Likes

MW.pdf (2,5 MB)

5 Likes

Hva synes folk om «high up» trykket?

Virker som et kult motiv til en overkommelig pris.

1 Like

7000,- kroner en overkommelig pris? Jeg syns det ser grusomt ut, en primitiv stensil med den vanlige taggingen hans… Men hver sin smak.

En tagget isbjørn var jo også veldig originalt. Dette kan han holde på med lenge, mange dyr igjen å ta av!

2 Likes

Synes High up var kanonfet. Kunne godt tenkt meg,og ja,helt fair pris. :+1::+1:

1 Like

High Up var veldig fin live!

Helt sikkert. Alt blir vel solgt ut umiddelbart eller?

Det var fortsatt noen tilgjengelige når jeg var innom i 19-tiden, veldig godt mulig det er utsolgt nå!

Jeg synes den var helt ok, ble ikke veldig imponert. Endte med å bruke penga på conor slippet istedet. Var mye bra på utstillingen, men high up falt ikke helt i smak hos meg. Var ganske mange utgaver av den igjen, ca. En time etter at dørene åpnet. Vet at de hadde noen utgaver igjen fra bodø utstillingen også, var derfor flere enn 10 til salgs på utstillingen i Oslo.

Her er noen bilder fra utstillingen til de som ikke fikk tatt turen innom.

Sorry for spam :stuck_out_tongue:

10 Likes

Jeg syns utstillingen var veldig bra!

Jeg likte forsåvidt High Up og, men hadde flaks nok til å synes at The First Cradle var finere, så kjøpte bare den.

Men anbefaler å ta turen innom mens utstillings er oppe!

3 Likes

Kom løpende galleriet 2045, heldigvise var det folk der. Fikk det siste The First Cradle. Og må ned å se på utstillingen skikkelig imorgen !

1 Like

Sett lite innramminger av denne, men syns den gjør seg meget godt på veggen :slight_smile:

4 Likes