Martin Whatson Tiger + Fortolling diskusjon/informasjon

Jeg går nok også for HF, selv om brass er nice den også😊

1 Like

Den blå er ikke Whatson, men Kunstrasen som slippes samme dag

Kunstrasen hadde slipp nå på torsdag som var…

Brass - er disse faktiske plater av messing?
Er fraktprisen på disse den samme, eller må de sendes “flate”?
Regner med det fortsatt er definert som kunst ihht mva-fritak, men greit å få litt input fra noen som har mer kunnskap om dette :slight_smile:

Det stemmer at det er på en messing plate… Sendes flatt og momsfritt :+1:

3 Likes

Er dette noe som er kommet litt i vinden nå i det siste… eller er det vanlig at de også lager brass-versjoner? Og apropo det. Synes det er på tide at du selger meg you know what til en superpris. Det er tross alt snart jul. :wink: :stuck_out_tongue:

1 Like

Har tenkt litt på denne tigeren…

MW tagger jo absolutt alt han gjør for tiden, og syns jo det begynner å bli oppbrukt. Men liker jo denne tigeren likevel. Er rett og slett utrolig stilig. Tror bare den vil være kul på veggen.

Så jeg kommer til å gjøre et forsøk.

Men om jeg lykkes er jo en annen sak. MW slippene på GP går jo unna i superfart.

Noen tips for å øke sjansen for suksess?

GP har lenge laget varianter på andre materialer, men messing er det ikke så lenge siden han begynte med. Det finnes jo varianter på både plexi og aluminium også. Jeg har blandt annet en “En Pointe” på alu plate…

8 Likes

Om noen ønsker en original tiger på canvas, så mener jeg Galleri-A har en 30x30 til 10.000,- + 5%(?)

http://www.galleri-a.no/main.php?id=kunstnere&kunstnerid=100

1 Like

Nesten så jeg ønsker det var lotteri isteden🙈
Føler nesten kjansen hadde vært større!

1 Like

Noen som har noen tanker rundt anden(?) som er på samtlige av de taggede bildene til MW? Er det signaturen hans og/eller ligger det en dypere mening bak?

Skjønner ikke helt hva du mener med “anden”, men hvis du mener den som er rett over det rosa hjulet på skateboardet på bildet til Calizto så ser det ut som en throw-up. Så en slags signatur ja

Da er de kommet på Graffitiprints, sammen med noen nydelige SNIK verk!

13 Likes

Noen her som fikk tak i dette trykket på pre-salg?
Var ikke klar over at de har solgt 25% av dette trykket alt!?

1 Like

Tenker 24 % havnet hos medlemmer her på Kunstveggen.

1 Like

Sykt!
Hvordan fungerer pre-sale egentlig? Gjelder det bare å være tidlig ute å mase pr Mail?

Må bare si at jeg syntes måten er litt rar! Da jeg er på alle mail lister til GP!
Så sender jeg de mailer og spør hvorfor jeg ikke gar hørt noe om det nye slippet! Og om pre-salg!
Men dette var da kun for de som maste til GP på mail om dette slippet en uke før slipp dato?

Ja eller handle jevnt og trutt,skape deg en relasjon.

Gode kunder blir belønnet, sånn fungerer alle butikker. På godt og vondt :slight_smile:

1 Like

There is only one rule in art: Don’t play by the rule!

3 Likes