Martin Whatson til Usa

Hei
Har blitt kontaktet av en «kamerat» fra Fans of MW på Fb og han lurer på om det er mulig å finne noen print eller originaler! Alle størrelser er interresante.

Dancer
Levitate
Equilibrium

Send meg en melding hvis noen har noen av disse til salgs.

Fikk tilbud om den store Levitaten som han skulle kjøpe men den var limt til bakplaten så det gjorde shippingen svært risikabel og kostbar.
Han er derfor på jakt etter noe som er enklere å sende!

Mvh
Helge

1 Like

Ble ikke disse innrammet svevende?
De blir ikke limt til bakplaten da?

Om du ser godt etter så «flagrer» ikke Levitate printet… det er stort og tungt, så for å holde det på plass ligger det 2-3 mindre plater bak trykket som lager effekten av at det svever ut fra selve bakplaten.

1 Like

Aha, dette var jeg ikke klar over.
Gir mening da!

Takk for oppklaringen, alltid greit å lære noe nytt :slight_smile:

Dette kan da umulig stemme? Alle gode innramminger er reversible. Hvis de har valgt å lime dette på en måte som ikke lar deg reversere er jo det en stor skuffelse når verket er såpass dyrt.

1 Like

Diskusjon rundt dette på FB-gruppa til MW nå.
Er det virkelig sant at de har limt (og ødelagt) printet?
Noen som vet?

Hadde ikke overrasket meg. Enkel løsning.

Man kan jo også argumentere at innrammingen er en del av verket da det ble solgt innrammet.

Men, etter en kommentar fra Martin da han var innom galleriet så hørtes det ut som det bare var festet i toppen.

1 Like

Hei

Jeg hadde en annonse på Finn etter en levitate på vegene av Jordan. Ble kontaktet av 2-3 som ønsket å selge, en av selgerne leverte verket inn for å ta det ut av rammen. Salget gikk i vasken siden det ikke var mulig å sende det i en tube.
«Selger» er også medlem her så han kommer vel på banen hvis han ønsker!

Da vet man i det minste om et Whatson-motiv som blir værende i Norge :grinning:

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.