Zebra av MW ønskes kjøpt!
Alle typer og størrelser er av interesse.
Send meg en PM da vel!!
Zebra av MW ønskes kjøpt!
Alle typer og størrelser er av interesse.
Send meg en PM da vel!!
Hei, jeg har denne. Kjøpte den på åpningen i Galleri A. Lagret flatt og syrefritt. Dersom prisen er riktig, kan jeg la den gå, kom med et tilbud…?
Hva er en riktig pris for deg @Sig75? 
Mulig jeg tar feil, men ga de ikke bort noen gratis på åpningen 
Stemmer at de ga bort noen gratis. Jeg sto to timer i kø og var den første som måtte betale for min.
Det er kiperen.
Hvordan vil folk prise de forskjellige Zebraene? 
Blir nok større etterspørsel ettersom en lekker Zebra dukket opp på selveste Aker Brygge.
8000 for vanlig og 21000 for handfinished? 
Den der er nydelig
Skal vurdere salg hvis noen gir 21000:wink:
Jeg skal til og med våge meg under 21000 hvis jeg er i godt humør 
Du om det estimatet
lykke til
Ulovlig eller lovlig satt opp? Tøft av han dersom ulovlig😀
100 % lovlig 
Kul likevel😀
Er 8000 kroner en grei pris for en main edition? Har en til salgs og lurer på hvor jeg skal legge meg i pris.
Vil si 6000 for en main. Hvert fall det jeg ga for min for ikke lenge side .
På finn ligger det fire stk som jeg tror har vært der en stund. Om de er solgt vet jeg ikke, men tror 6k for main er faire for kjøper/selger.
Jeg har inntrykk av at det ofte kommer “bølger” med de samme trykkene for salg. For noen mnd’er siden var det nesten ikke en Zebra å oppdrive…
Gp har jo sluppet bla zebra flere ganger så er vel noe nye flippere…