Martin Whatson

Det var et helvetes kaos av et rotete bilde… Men lykke til for dere som liker det.

1 Like

Meget enig

2 Likes

Om noen ikke vil ha dette. Sett dere på liste så kjøper jeg det av deg.
Kona likte det og ungan er akkurat påmeldt klatrekurs :slight_smile:

1 Like

Kjøper gjerne hvis noen vinner og ombestemmer seg:)

1 Like

Får man ikke bekreftelse på mottatt mail engang?

1 Like

Nei, får ingen bekreftelse på mottatt Mail. Får kun Mail hvis man vinner.

Lykke til! :slight_smile:

2 Likes

MW’s utvikling var markant for min del fra da han gikk fra sine gamle verk, til for eks Eternal Reflection, derfra videre til tags. Eternal reflection er fortsatt et av mine favoritter. Skulle gjerne hatt en original av den! Det var det verket som gjorde at jeg ble interessert i kunst og havnet her på KV.

Er utvikling at man tagger et nytt dyr, et nytt motiv, møbel, skulptur eller kommer med noen nye tags? Eller tagger med nye farger, Taggene er mer crispy nå en tidligere som jeg også har lest et eller annet sted.

Nå er det et verk med masse tags som @virus skriver. Kanskje det er utviklingen som noen har savnet?

Noen som kan hjelpe meg med å vise utviklingen til MW de siste 2-3årene?

Kommer vi til se et stilskifte av MW eller mer utvikling? Er jo også risikofylt å endre stil når man selger så godt om dagen og har funnet sin nisje.

Håper vi kan få til en god diskusjon her! :slight_smile:

8 Likes

Ikke hørt en dritt så langt, elsker den mono acrylic en så høyt at kona mi skal selge den på finn til dobbel pris hvis jeg kremt HUN vinner… host - host

13 Likes

Om kona di er så heldig at hun vinner så er det vel til lørdag hun får mailen.

3 Likes

Takk for info, skal formidle det “videre” :+1:

1 Like

Jeg tar den til dobbel pris😂

1 Like

Helt i orden, så får du en uforutsett utgift på mondeoen og må desverre selge det til trippel? :rofl:

3 Likes

Det kan skje😆 ikke jinx mondeoen, den har vært frisk siden sist jeg klaget😂

Noen heldige? :slightly_smiling_face:
(Ikke denne gangen heller for meg)

2 Likes

:-1::-1:

+1 :slight_smile:

5 Likes

Nope

1 Like

+1 :smiley:

6 Likes