Martin Whatson

https://youtu.be/lnIH18pgC88

6 Likes

Er på utkikk et Main Tiger - til rundt 40k. Noen som kjenner noen som selger?

3 Likes

Du burde klare å riste løs et til den prisen. De siste omsetningene har vært rundt 30-35k tror jeg.
Lykke til!

2 Likes

Vant nettopp denne på auksjon. Stas å kunne bidra til en fantastisk sak samtidig som jeg får et lite, originalt kunstverk av Whatson i samlingen :slight_smile:

40 Likes

Martin er ute å deler ut julegaver.
Ser ut til at han er i Norge nå?

Noen som har plukket den opp, eller vet hvor dette er?

1 Like

35 Likes

Gratulerer… Jeg var rett bak deg… :cry: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Fett! Hvor var dette?

2 Likes

Rett ved Vulkan :ok_hand:
Kubaparken

1 Like

Åja kult! Grattis :grin:

2 Likes

Vi har skrevet en liten sak om Martin Whatson og hans kunst karriere.

https://www.splitcitymagazine.com/nyheter/martin-whatson-en-banebryter

God jul :slight_smile:

8 Likes

Kommer 14 Februar

6 Likes

Om noen er på jakt etter The crack & Sneek peek så har jeg begge to som kan være aktuelt å bytte mot noe annet gøy fra Martin. Det er ingenting spesifikt fra Martin jeg er ute etter, så er åpen for eventuelle forslag :slight_smile:

Hva mener folk verdien på disse to her er?

2 Likes

Minst 20.000,- :lying_face:

3 Likes

Jeg vil tippe like over kost? Open edition, men timed så kanskje foreløpig mest interessant for de som gikk glipp av slippet. Tenker dette kanskje er mer artig å ha enn en investering? Men jeg er ingen ekspert

2 Likes

Jeg tenker i samme gate som deg. Er heller ingen ekspert, men ser jo prisene som ligger på Finn.

1 Like

Dette innlegger var ikke ment for at jeg skulle gjøre profitt på noe, så det er klart :sweat_smile:

1 Like

Godt, for det kan vi ikke ha noe av! :upside_down_face:

1 Like

Pr dags dato så er de verdt ca 5K pr stk.
Om noen år er de verdt 10K pr stk. vanskelig og selge når det ligger 20 stk samtidig for salg.
Likte disse mini trykkene. Synd at de ikke kom i større størrelser og Limited edt. Tror de hadde vært veldig poppis

3 Likes