De er 10cm, så røverkjøp nei. Men grei pris for et originalt verk.
Heisann, kjøpte MW/PichiAvo bilde Estratega. Dette ektehetsbeviset fulgte med ( trodde COA herifra var fra GP ) stemmer dette? Er dette er gyldig COA? Takk for alle svar
Mvh
Ifølge Artcollectorz står det published by Next street Gallery.
Har sett slikt før når forskjellige gallerier representerer hver sin artist.
Hmm, mulig dere har rett. Snakket med en annen selger av dette bildet som mente det fulgte med COA fra GP på selger sitt bilde. Så lenge dette er ett godkjent COA er vel det godt nok for meg, men om dette kan føre problemer til evt videresalg i senere tid må jeg jo ordne dette
Hvis jeg ikke husker feil ble de først solgt ved Next Street Gallery og ved en senere anledning ved GP sine sider. Så tror ikke det skal være noe problem
Dette er en 100% ekte Coa
Takk for alle svar
Ble ikke 50 stk solgt på Nextstreet i desember 2018, så dukket det opp noen på Graffittiprint Vault salg et år senere, og til slutt dukket de opp på PichiAvo sin hjemme side.
Dette stemmer nok godt! Undervurdert stykke mener jeg!
PichiAvo i seg selv er undervurdert mener jeg. Fytti for noen kule murals og tags: Works – PichiAvo
Så denne på Insta i dag. Jeg trodde MW sine grafitti tags på originalarbeider var håndlaget og ikke via stensil?
Noen som vet hva fornuftig pris for denne er? Ligger ute til 140k men tenker det blir litt dyrt.
Takker for svar!
Du vet at det også ligger en på Finn til 127.000,- ??
De er håndlaget, ville være ganske mye ekstra arbeid å stensilert graffitien som han skriver så forsøker han noe nytt…
Isbjørnen på Svalbard har blitt flyttet utenfra og inn grunnet renovering av fasade.
Godt å se at det blir ivaretatt.
Er dette samme bok han lanserte sist bare med annet cover? Det fremstår litt som det på dette innlegget.
8500kr pr bok
Boken inneholder 1 original
Er det ikke det han har gjort i år etter år?
Same sh*t, different wrapping