Tjener jo grovt på grafittiprints, så bytter vel ikke ut med det første?
Må bare spørre, er det fordi dere ønsker dette trykket på veggen dere er skuffet dere som ikke fikk et vinnerlodd? Profitten dere går glipp av å flippe det/prisøkning dere går glipp av å ha det i noen år og så selge det videre?
Ingen som diskuterer selve trykket
Ser de har en bedre diskusjon på UAA. Flere som mener dette er et av de svakere trykkene til MW, fordi det oversvømmes av tags. Akkurat som med Rock Climber. Må si meg enig der. Ødelegger litt hele greien for min del. Hadde vært bedre med grå/hvit bakgrunn og taggs på flasken og/eller svømmeføttene.
Hadde ikke kjøpt uavhengig for min egen del. Pleier å melde meg på bare for å se om jeg vinner, har til nå ikke vunnet på noen av «lotteriene» til GP.
UAA er ett flott sted å diskutere den faktiske kunsten
Og ikke minst, er dette dekor eller kunst?
Er til en viss grad enig. Tenkte også på Rock Climber.
Men sammenligner man de to motivene så er dykkeren ganske mye mer framtredende enn klatreren. Klatreren ser man gjerne ikke ved første øyekast.
Om dykkeren burde svømme i et hav av tags kan jo diskuteres da
Runde to ute! Noen som ble lykkelige nå? Eller får dere kalde føtter nå som bilde kanskje ikke er så bra på annenhåndsmarkedet med tanke på verdi?
Trist det kun er snakk om verdi som dere sier her og ikke faktisk den selve kunsten!
Husker da jeg “ødela” mitt bilde med revet kanter fordi jeg mente det så 10x bedre ut på veggen og jeg selv er lykkelig med bilde å kjøper ikke for å videreselge. Men ja! Hver sin smak
+1 på brass her Ganske så happy camper
Blå eller farger?
Farger, meldte meg ikke på de blå variantene
Jeg digger trykket akkurat som det er. Har drevet litt med dykking tidligere og trekker mange paralleller til hvordan jeg opplevde livet under vann. En helt annen verden av masse farger og spennende opplevelser.
Hadde trykket hatt grå/hvit bakgrunn med en grå dykker med noen tags på ryggen og bak føttene (flasken og svømmeføttene) hadde det aldri vekket interessen hos meg da det sannsynligvis hadde sett ut som en person liggende på asfalten med tags på skolissene og sekken sin. 50x100 cm med gråfarge hadde jeg heller ikke prioritert plass til på veggen.
Grattis til dere som ble trukket ut
(Tar som tidligere nevnt gjerne en main hvis noen skulle ombestemme seg )
+1 Blue Acrylic
Vinner du hver gang?
Om noen bestemmer seg for å selge en Main, ta kontakt
+1 main her.
Veldig fornøyd med det
Fant ikke denne diskusjonen, kan du linke til den?
Takk