Sammler, eier noen trykk eller originale fra MH?
Hun har mye bra, helt klart noe som er på ønskelisten!
Ja, du vil krysse Hayuk av listen?
Ja, til nå har jeg bare pilar project.
Jepp, har noen trykk av Maya 
Bilder? 
Jeg har True Flag, kjøpt her:
https://printthemall.com/true-flag.html
Hun selger litt tregt da; slippet var i juni, men hun har fortsatt ikke solgt ut de 99 utgavene. Litt merkelig spør du meg, det er et kult trykk av en kunster som kan bli stor.
Maya 
Prisen er selvsagt avgjørende for mange.
Med så dyr utsalgspris er det ikke merkelig i det heletatt. Utenom Banksy kommer jeg ikke på noen i farten som kan selge ut så mange eksemplarer så dyrt.
Jeg forstår heller ikke helt fasinasjonen. Det hun gjør på vegger ute er dritkult, men som trykk blir det ikke helt det samme.
Jeg har ikke så mye å komme med i diskusjonen, men vil gjerne poengtere at jeg synes jeg har fått svært lite kjærlighet for ordspillet mitt ovenfor. Takk.
Om du hadde formulert/uttrykt deg litt bedre som typ, Håper du å ‘’Hayuke’’ Maya av listen? Inkludert en teit smily, så hadde du fått en liek.
Er pikseleringen ment å være der eller er det bare et dårlig foto?
nesten som jeg fikk lyst til å svare jepp… Men, nei - bare et dårlig foto azidops.

