Flott Ă„ se at han er aktiv
Ligger som + sak pÄ BA
Noen som har tilgang og vil dele?
Hei! Mange takk for at du delte denne
NÊrmest totalslakt der altsÄ
Nei, den journalisten var ikke imponert. Samme person er typisk den som hyller en pinne som ligger pÄ en middagstallerken.
Hvis det du sier stemmer, da mÄ Ikea kolleksjonen vÊre virkelig elendig.
Ikke et mediaoppslag, men en dokumentar pÄ Netflix;
Dokumentar pÄ Netflix. Made you look;
https://www.netflix.com/title/81406333
Handler om en kunstskandale. Forfalskning av masse kunst.
Faktisk en veldig god anmeldelse. Produktene blir anmeldt som kunst og ikke som pyntegjenstander. Ikea har brukt mye tid, penge rog energi pÄ Ä snakke opp dette som stor kunst, og det er det nok ikke. Men fortsatt noen fine ting der.
Jeg synes, det hadde vĂŠrt interessant om tonen var litt mer âkonstruktivâ - Tenker at det er slik kritikk som avskrekker mange fra Ă„ ta det âfĂžrste skrittetâ inn i Ă„ kjĂžpe kunstobjekter. IKEA var vel opprinnelig et prosjekt som forsĂžkte Ă„ bringe funksjonelt design hjem til folk flest - dette er vel et OK forsĂžk pĂ„ Ă„ presentere brukskunst pĂ„ et lavterskel nivĂ„. Samtidig synes jeg at kritikken som gĂ„r pĂ„ Kunst vs. industrielt design er reel og viktig.
Interessant innslag om kunstneren «Werner Jensen» og bedrageri
https://www.nrk.no/video/e164503e-4a06-44fa-bc77-6b363f699c4a
Artig.
Klart at det er ett bedrageri. Oppdiktet CV og 3 forskjellige ââpersonerââ
Jeg vil protester pĂ„ det kraftigste mot at snuten bruker mine skattepenger pĂ„ Ă„ âetterforskeâ denne âsakenâ. Eller bruker tid og forurenser atmosfĂŠren med CO2 og andre gasser ved Ă„ brenne bilder.
WJ er ikke den fĂžrste, og blir heller ikke den siste, som har pimpet CVen med kunstnerisk frihet. Eller prestert under flere navn.
Om noe ble det mer spennende og sjekke ut bildene hans, fordi de nÄ har en kul historie.
Du kan sikkert sikre deg en del kunstverk til en meget rimelig penge⊠. Dette er jo ikke en kunstner som har pimpet CVâen. Personen er jo oppdiktet.
Hadde han bare droppet cvâen, hadde det kanskje vĂŠrt innafor?