Mehdi Ghadyanloo- hvordan få tak i?

Lurer på om noen har erfaring med å få tak i Ghadyanloo-trykk.
Selges en del på Finn, men ofte er dette mange av de samme typen bildene, er ute etter litt andre bilder, som for eksempel Almine Rech-bildene.
Vært i kontakt med galleriet Golsa, men de selger i all hovedsak originaler som fort koster godt over en halv million.
Prissjikt 20.000-100.000

1 Like

Har dessverre ikke svar på det du lurer på.

Har Mehdi Ghadyanloo gitt ut trykk de siste årene?

Har trodd at det sist trykket ble laget i 2019 i samarbeid med Howard Griffin før de skilte lag som var Abstract Loneliness.

2 Likes

Aner ikke, men det kan sikkert stemme det. Det er den serien jeg har sett har vært solgt på Finn, de fleste til rundt 20-35.000, så det kan kanskje tyde på det.

2 Likes

Foruten Howard Griffin solgte også Golsa noen mindre trykk som er fantastiske

3 Likes

Mehdi har vel tatt steget opp til de virkelige toppgalleriene og samlerne i verden nå, og trykk er ikke lenger fokus. Har vel ikke blitt solgt noen i det åpne markedet på flere år, og hadde han sluppet hadde deg nok vært vanskelig å få tak i.

Mange trykk havnet på et tidlig tidspunkt i Norge pga. dette forumet. Morsomt å lese denne tråden fra 2015, mange som traff godt her:

De på Finn er vel helt greit priset sammenlignet med hvordan karrieren hans har utviklet seg. Fortsetter valutaen vår å holde seg lav forsvinner de vel til utlandet på sikt :slight_smile:

2 Likes

Takk, oppklarende!

Her gikk to trykk overraskende(?) lavt nettopp

2 Likes

Fins det noen internasjonale sider som dette som selger trykk av ham jevnlig?

For å nevne noen :slight_smile:

3 Likes

Jeg har faktisk tre trykk av han tilgjengelig for salg:

:black_small_square:︎Routine Exercise (trykk, hand-finished), Mehdi Ghadyanloo, innrammet (ca. 90 x 90 med ramme)

:black_small_square:︎New Prophet (trykk, hand-finished), Mehdi Ghadyanloo, innrammet (ca. 90 x 90 med ramme)

:black_small_square:︎Escape To Destiny (trykk, hand-finished), Mehdi Ghadyanloo, innrammet (ca. 90 x 90 med ramme)



Ta gjerne kontakt via DM ved interesse :blush:

6 Likes

Gikk ikke nesten alt på den auksjonen «billig» eller usolgt sammenlignet med for 12 mnd. siden?

Kunstmarkedet er seigt i disse tider…

2 Likes

Så ikke ut til å være blodpriser, nei

Bortsett fra sitronen til Shrigley da, selvsagt. Den som fortsatt koster €45 på ShrigShop.


Jeg skjønner det ikke

Søker canvas. Budget 20k euro

Mehdi

2 Likes

Leser jeg riktig at estimatet er 450-750k cirka? :money_mouth_face:

1 Like

Har denne hvis noe er Intressert 15K
Routine Exercise - Hand Finished
76x76 cm

bilde

1 Like

Yupp

1 Like

2.229.390 NOK :open_mouth:

7 Likes

Kan det virkelig stemme? 2.2 millioner :open_mouth:

Er vel egentlig ikke så overraskende…

Mehdi er tatt inn i varmen hos Gagosian (verdens mest anerkjente galleri?) og plukkes opp av museer og store samlere i disse dager.

Hvis han fortsetter ferden innenfor “fine art” så kan det være folk ser på dette som billig om noen år. Originaler av eks. Richard Prince kan man jo sette enda en null bak.

1 Like