Mehdi Ghadyanloo- hvordan få tak i?

Mehdi har vel tatt steget opp til de virkelige toppgalleriene og samlerne i verden nå, og trykk er ikke lenger fokus. Har vel ikke blitt solgt noen i det åpne markedet på flere år, og hadde han sluppet hadde deg nok vært vanskelig å få tak i.

Mange trykk havnet på et tidlig tidspunkt i Norge pga. dette forumet. Morsomt å lese denne tråden fra 2015, mange som traff godt her:

De på Finn er vel helt greit priset sammenlignet med hvordan karrieren hans har utviklet seg. Fortsetter valutaen vår å holde seg lav forsvinner de vel til utlandet på sikt :slight_smile:

2 Likes