Mottatt trykk med liten skade; søker råd!

Trenger litt hjelp fra asylet her. Mottok i dag min elefant fra Louis Masai med en brett nederst i høyre hjørne. Ikke store saken, men allikevel irriterende. Hører med til historien at det første eksemplaret jeg mottok også hadde en transportskade, og ble sendt i retur. GP har oppført seg eksemplarisk, og refundert returfrakt og det hele uten noen spørsmål. Det er allikevel sabla irriterende å motta et skadet trykk, og en runde til med retur, toll og post frister også lite.

Er litt usikker på om bretten vil skjules bak et pas, da vil i såfall noe av vannmerke også forsvinne. Alternativet med flytende innramming forsvinner også. Hva ville dere ha gjort? Klaget igjen, eller latt det passere og heller levd med det?

Synes den skaden ser usannsynelig liten ut eller???ser jo ut som du kan «brette»den på plass selv på en måte.
Jeg klager sjelden på trykk,og skaden du har synes jeg virker minimal. Og ja,vil forsvinne bak en pp,og ja,noe av vannmerket og,men det er helt normalt. MEN selvsagt,skal du ha den flytende bør gjerne noe gjøres.

1 Like

Er det ikke mulig å legge et par bøker oppå kanten for å flate ut bretten, eller vil det skade papiret ytterligere? :thinking:

1 Like

Klag igjen. Det er fullt mulig å pakke på en slik måte at dette ikke skal kunne skje. Tilbakemeldinger om uprofesjonell håndtering er beste måte å få de til å forbedre sine rutiner. Selv om du kan leve med skaden nå, vil du tape på det den dagen trykket eventuelt skal selges videre.

2 Likes

Dette er jo for så vidt riktig.

På den annen side er dette en helt ubetydelig skade med mindre man lider av «mint-syken», en plagsom og smittsom psykisk lidelse :slight_smile:

3 Likes

Du er den perfekte kunden neste gang jeg skal selge bil… :wink::blue_car:

2 Likes

Du har helt rett at man godt kan kjøpe noe som ikke er mint når man velger selv. I dette tilfellet selger utgiver et produkt som både er mint og blir markedsført som mint. Når da selger ikke klarer å pakke produktet på en slik måte at det takler transporten, så er leveransen ikke gjennomført verken iht avtale eller iht kundens forventning. At man da hevder sin rett til å reklamere kan ikke anses som verken plagsomt eller en psykisk lidelse :wink:

2 Likes

Jo, men på den annen side er du den verste kunden neste gang JEG skal selge bil for du hadde krevd rabatt hvis det manglet en pigg i dekket :wink:

2 Likes

Jeg kjører heldigvis piggfritt :blue_car::wink: