Mushroom girl og angel. Billig! Spar masse!

Har fått muligheten på en piece jeg har siklet på en stund og trenger derfor litt kjappe cash.
Selger derfor Angel til kr 11000 og mushroomgirl til 20K. Begge kommer med ramme og AR glass
Derfor selges det aller helst til noen i Bergen omegn.

Er dette veldig billig? Hva er vanlig markedspris på disse da?

Regner man med ramme og glass sparer man 5000kr på angel. Mushroom girl kan fint gå for 22K for bare printen. Dette er selvsagt et størst kupp for dem som vil ha det på veggen

Begge disse er gode priser i mine øyne. Ramme til 5000.
Får vel ikke angel for 6000 og MG for 15000?

1 Like

Dyre rammer på vestlandet. 5000 for en std 80x80 ca med artglass?

Nei. Totalt med ramme og det jeg gir i avslag så blir det 5k i rabatt. Tar også imot bud

Sikkert lurt å senke prisen om du bil bli kvitt dem raskt. MG ligger på finn til 17.5 og Angels til 9 uten rammer. Det vil vel i praksis si ca din pris. Men da billigere frakt og mulighet til å velge ramme selv.

Jeg har sett std ed mg gå for 15 for ikke lenge siden. Siste solgte på finn gikk vel for 17-18 mener jeg. Angels har flere ganger ligget ute til 8.

Du har kanskje rett. Jeg har ikke sett noen gå for den prisen, men nå får ikke jeg med meg alt heller :slightly_smiling:

1 Like

Jeg er jo ikke fremmed for bud:)

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.