MW Dancer's

Ikke lenge siden noen stilte dette spørsmålet men tråden er jo lukket.

Jeg har en generell oppfatning av verdien på de ulike Dancer’s men ønsker å høre litt hva folk mener her, og kanskje det også dukker opp noen som er interessert å kjøpe.:roll_eyes:

  1. Hva tenker man om prisen på en grå Dancer innrammet med AR glass?

  2. Hva tenker man om prisen på en hvit Dancer ikke rammet inn?

Vet det lå en sort Dancer lenge til salgs hos Jonas til 30’ men vet ikke hva den endte på til slutt…?
Sort og hvit er vel ca likt priset mtp opplaget.?

Sort og desert vil jeg kanskje si har lik verdi(?). Den sorte er røffere, men Desert liker jeg bedre. Ja jeg har desert selv :wink:

Den hvite ble ikke solgt på release og kun solgt via noen få gallerier eller direkte til samlere, så jeg tenker den hvite står høyest. Alle tre er i opplag av 20 :slight_smile:

1 Like

Hvit ble vell solgt på UUA for litt siden for 25.000,- uten ramme. Rettere sagt 3000$ og kursen sto litt høyere + PP avgifter. Den ble solgt uten prisantydning og solgte på 2dager mener jeg.

1 Like

Tror Tommy treffer relativt godt her. Ca 20k for grå uten ramme og ca 25k for sort/desert.

Til info har jeg den sorte, så ta det med i beregningen. Skal dog ikke selges.

3 Likes

Så en kan da ikke forvente mer enn ca 23.000 for en grå innrammet.
Noen som vet om noen som er i markedet for å kjøpe?

Mtp at desert og sort går for 25’ så burde jo hvit gå en del høyere, selv om den på UAA gikk til 3’$…

Hadde en grå og en sort og begge ble solgt ganske raskt. Grå med ramme 25.000,- Sort med ramme 30.000,-

2 Likes

Hva mener dere verdien er for Dancer på lerret?
1x1m AP edition på 3.

1 Like

Bilde :smiley: ???

Ikke på meg dessverre.

Ble solgt et 1x1 lerret “nylig” for rundt 35, om jeg ikke husker feil.

Det hørtes litt lavt ut…

Fikk tilbud for en tid tilbake via England for £4000,- + porto, 25% mva, osv… (før nye kunst regler).

Tilfeldig at det “plutselig” havnet 2 stk på Finn etter jeg spurte om pris sjekk og sa jeg vurderer å selge min?:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

25.000 for en main edition uten ramme, tror nok du enkelt har mulighet for å vinne den salgs kampen :sunglasses:

Håper det. Prøver på 25’ ink ramme.

Har en white edt på hånden men er litt usikker på om det er verdt det.

Hva må du ut med for white?

28’ + frakt og avgifter.
Men syntes det er alt for mye mtp at den forrige som kom på markedet ble solgt for 3000$. Og det var bare 4 uker siden.

Synes ikke den prisen er så ille… Hvis du kan få 25k for din main edition som er av opplag 175 stk, så er jo dette helt topp! Gitt at kostpris på main edition var ca 3k, så er det en verdiøkning på over 700%.

Du kan nesten få kjøpt en “white” for prisen du får for main i Norge, om du får solgt for den prisen da, noe som har vært gjort tidligere.

Nå vet ikke jeg hva kostpris på “White” var, men tror den var rundt 20k, altså opp til 28k er det 40%.

Hvis du kommer ut med 29k inkl frakt til deg, så legger du bare i 16% for å sitte igjen med en variant som er mye sjeldnere :slight_smile:

Kanskje ikke det beste eksemplet, men den “White Dancer” jeg hadde på auksjonen til skolen i Kenya i Februar, gikk for 36k.

Enig i det du sier OM jeg får 25’ for min grey. Er også det som er “planen”…

Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at det kommer til å ta veldig lang tid å selge min grey, men hvem vet. Nå var plutselig den ene grå på Finn slettet. Om den er solgt eller fjernet av andre grunner vet ikke jeg.

PS: jeg kjøpte ikke min grey på release🙄

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.