MW - Levitate

Galleri BI-Z i Kristiansand skal ha utstilling på lørdag og lanserer et nytt bilde fra MW.

Syns det så fint ut, men prisen er kanskje litt stiv?
Hva tenker dere?

10 Likes

Hei, jeg synes ikke prisen var saa gal , boer man stille opp paa butikken for aa kunne kjoepe dette eller kan det kjoepes via nett? (Jobb og UK tastatur saa litt mange aaa’er)
Mvh
GFE

1 Like

Har snakket med galleriet, er første mann til mølla på lørdag. Tror jeg skal prøve meg :slight_smile:

1 Like

Lykke til , kanskje en fordel aa vaere tidlig da, for meg er det for langt og for mye styr hvis man maa moete opp personlig, spesielt siden man ikke har noen garanti.
Mvh
GFE

1 Like

Personlig har jeg aldri sett fasinasjonen i disse one trick pony-kunstnerne, men hver sin smak. Og prisen er nok ikke høyere enn at de blir revet bort ganske fort. Markedet dikterer, og etterspørselen er unektelig der.

4 Likes

‘Nytt og nytt’. Må si meg enig med gateprofeten. Finnes så utrolig masse annet spennende å bruke pengene på.

3 Likes

Ikke nytt, men er vel første gang det blir trykket?

Det er det helt sikkert. Jeg stoppet å følge med på (frivillig iallefall) tingene fra den kanten for noen år siden da jeg syntes at ble for mye av det samme. Registrerer at det er status quo.

2 Likes

Kunne virkelig tenkt meg dette på veggen, men rekker ikke ned til Kristiansand i tide… :pensive: Bedre lykke neste gang.

Originalen i Stavanger ble malt i september 2015 og er her fremdeles :blush:

9 Likes

Veldig fin! :smile:

1 Like

Om noen skal innom og ikke kjøpe selv, så setter jeg stor pris på hjelp. Med litt attåt bor bryet;-)
Send pm

1 Like