MW Snik Souls Apart canvas?

Noen som kan antyde reell markedspris på Whatson/Snik: Souls Apart canvas 70x100 cm

Hei,
kanskje et sted mellom 25-30.000 kr.
Hvor mange er det laget av denne?
Det ble vel også laget en del print av denne? som kanskje kan gjør at flere av potensielle kjøpere har en versjon allerede.

Det er laget 6stk og jeg tror du skal slite med å få den til 30k. Jeg har et eksemplar og har blitt tilbudt 45-50k på Instagram for å selge dette.

Har det fortsatt, og foreløpig ingen planer om å selge.

Til informasjon var vel kostpris på dette £3000 fra Snik i en tid der pundet vel var rundt 13NOK

Siden jeg har det får dere ta dette i betraktningen, men som sagt er dette tilbud jeg har fått uten å prøve å selge dette.

2 Likes

Eg meine der finnes 6stk lerret, som kostet 3000£ på release i 2015.
Finnes mange versjoner av printet, men tror ikke der finnes en MW-collaben av Souls Apart. (korriger meg gjerne de som er 100% sikre)

Mener her var et av disse lerretene til salgs på finn for ca 50 000kr for en mnd eller to siden (A/P versjon), men er ikke sikker på om det ble solgt eller ei…

Prisantydning er vanskelig, og blir jo det som en kjøper er villig til å betale, men tror gjerne du må opp mot 50K for å få tak i dette :slight_smile:

Har vist blandet prisen på print og canvas.
Vet at printet har blitt etterspurt for 20-25.000
Så også at et galleri i England hadde solgt dette canvaset for 4.800 £

55-60’

Egen mening eller bygger du dette på noen kjøp som er gjort nylig?

Siden forrige lå ute for 50k, som ønsket pris, regner jeg med at det gikk i nærheten av det grunnet raskt salg.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.