Naiv pakking av print

Hei, mottok i dag noen miniprint fra Stowe Gallery. Ble lettere oppgitt når jeg så måten det var pakket på og lo godt for meg selv over hvor naivt jeg mener denne måten å sende print på er.

Som vist på bildet over er pakken tydelig bøyd, og har rifter/åpninger.

Denne synes jeg var hysterisk, «Do not bend». For ikke å snakke om de tydelige skomerkene😂 kan undres over om noen har bøyd brevet, sett teksten og funnet ut at det muligens var lurt å trampe på det for å rette det ut igjen.

Inne i det store brevet lå et mindre brev som også er bøyd/har merker.

Begge miniprintene var heldigvis veldig lite preget av transporten og hadde kun en liten bøy midt på arket helt ute i kanten. Kan lett rammes bort.

Andre som har lignende opplevelser?

Det må jo renne inn med klager :flushed: verste jeg har opplevd er ett print i en altfor liten tube, uten teip. Det måtte slites ut av tuben.

1 Like

Så på UAA før påske at flere var misfornøyd. Noen mente at de printene som ble sendt ut av UK trolig kom til å bli ødelagte under transport, tenker jeg stiller meg bak det resonnementet😂

De glemte å skrive «Please» også på ytterste konvolutten…det hadde nok gjort susen :joy:

3 Likes

Synes dessverre ofte trykk er pakket dårlig. Eks. at papiret i tuber kan bevege seg frem og tilbake…

1 Like

Ja det er sant, har kun opplevd én gang at det er blitt lagt en ball med silkepapir på hver side av printet inne i rullen. For å unngå nettopp det.

Jøss, alltid fått papirkunst tilsendt slik. I tube, fylt med silkepapir. Burde være en selvfølge!

1 Like