Når man har kjøkkenet som studio


Falling (160×120, olje)

Falling in love or falling down – or is she only waiting for the right one to come?


Ghosting (50×60, olje)

He is ready to dodge your messages, not return your calls, and only peek out from hiding when he thinks you are looking the other way.

Mother (80×120, olje)

Under an ever watchful eye there is a story behind your story; it is your mother’s story.

——————————————————————
De 3 siste bildene vi har malt. www.reisang.com

11 Likes

Velkommen til forumet! Synes bildene dine er spennende. Er de rammene faktisk til bildene, eller er det lagt på i etterkant for syns skyld? (Kanskje jeg finner ut av det med å faktisk besøke nettsiden) :slight_smile:

1 Like

Tusen takk Gnageren, og for tipset :slight_smile:

Det er for presentasjon, men hvis du ser på vår instagram (http://instagram.com/johanreisang) vil du se innrammede arbeider tilknyttet utstillinger.

1 Like

Masse fint inne på nettsiden!:slight_smile: har selv gått til innkjøp av flere trykk, og de er enda finere i virkeligheten!!

2 Likes

Kjempehyggelig å høre Jambo og at de hadde motsatt TInder-effekt :slightly_smiling_face::pray:

1 Like

Kule bilder👏

1 Like

Tusen takk @Virus! :pray: Kjempehyggelig å høre! :slightly_smiling_face:

Enig med @Virus :+1:t2::blush:

1 Like

Planer om å gi ut Ghosting som trykk?

1 Like

Kunne også tenkt med et print av Agent Cooper. Damn fine cup of coffee! :heart_eyes:

1 Like

Tusen takk @Witchdoctor! :pray: Kjempehyggelig å høre! :slightly_smiling_face:

Ja, det er planen! @Chikun og @Bambi og tusen takk, veldig hyggelig å høre :coffee::pray:

Det er litt fram i tid, men Dale Cooper jobbet med saken! Men hvis andre nakene vegger kaller er det bare å sende meg en melding da jeg har noen motiver jeg kan tilby for Kunstveggpris.

1 Like

Dere er flinke!:star_struck:

1 Like

@anon81686001 Tusen tusen takk! Kjempehyggelig å høre :pray::blush: