Nikolai Torgersen (NO)

Blir for mye Emogutt releaser for meg nå. Orker ikke hoppe på alt sammen.

4 Likes

Styrte fint unna denne, ene og alene pga Finear.

3 Likes

+2 Fikk kjøpt en av hver.
Ligger fremdeles til salgs på Fineart

2 Likes

Utsolgt nå. Noen her inne som kjøpte ?

Fikk tipsa en venn som gjerne ville ha den. Han var ikke superrask, men rask nok.
Bra spotta, @Spray
Takker

2 Likes

Fineart.no | Norges største utbyder av kunst og grafikkUntitled(Avatars_Of_Love_series)/399281

Apropos. Denne ligger ute nå. Vet ikke hvorfor?

Litt høyere pris enn hva den solgt for på auksjonen (må legge til 20% på prisen på bildet, men lell)

2 Likes

Jeg fikk akkurat mail fra Fineart at jeg var en av de 30 heldige som får delta på førvisningen av utstillingen i august :partying_face: Kjempegøy!

Noen andre her inne som ble trukket ut?

11 Likes

Grattis! Tar du med en kaffe til meg på vei inn?
:tent::zzz:

1 Like

Får du kjøpe noe? Eller bare se?

3 Likes

Regner med at det bare er for å se. Forstod det slik at Nikolai Torgersen skulle være tilstede så det kan jo bli veldig interessant å slå av en prat med han :+1:t2:

3 Likes

Ville tatt med meg kredittkort :slight_smile: Tror nok du får tilgang til noe før andre.

Hvis det er tilfellet:
ikke kjempestas for folk som drar ned til Tjuvholmen fra nært og fjernt for å campe utafor, i troen på at man er først i køen.

Med mindre det «bare» er et sett med trykk e.l.

4 Likes

Blir jo helt useriøst hvis noen skal få tilgang før andre hvis de har vunnet en tilfeldig premie til et tilfeldig trykk.

2 Likes

Veldig naturlig / normalt at folk på VIP åpningen får kjøpe det de vil - og supert at han kjører lotteri på VIP vernissasjen :clap:

3 Likes

Normalt, mulig.
Naturlig, hvorfor?
:clap:t3::clap:t3:

4 Likes

Helt uenig med deg :slight_smile: Burde være likt for absolutt alle etter min mening.

5 Likes

Så da er det bedre at de samme utvalgte får tilgang hver gang på en forhåndsvisning? Vil påstå det er ganske fair med loddtrekning, det vil si at det trolig er helt random hvem som får delta. Mer «fair» enn at kun den nærmeste sirkelen får forsynt seg.

2 Likes

Jeg tror ikke det var poenget. Heller det at det som angivelig er «naturlig og normalt», vil oppleves litt traurig for folk som har flydd inn utenbys fra, tatt fri fra jobb osv for å leve som en hobo utafor Fineart.

Det er kanskje mindre elitistisk med en loddtrekning, men hele konseptet oppleves uansett urettferdig og meningsløst for oss som har markert åpningsdagen i kalenderen.

Den ser jeg 100%, er lov å bli oppgitt over det. Får likevel inntrykk av at @jbroks sitt innlegg er mer til informasjon enn noe annet. Ingen her som forsvarer at det er slik. En kan diskutere til en blir blå i ansiktet hvor urettferdig det er, men dessverre så endrer det ingenting.

2 Likes

Helt naturlig at VIPs, dvs kunder som har støttet og brukt masse penger på galleriets program over lengre tid, får tidligere tilgang til nye verk enn andre. At de denne gangen velger å kjøre lotteri på denne fordelen er jo ganske kult, for ikke å si uvanlig.

7 Likes