Han er usedvanlig dyktig kunstner. Men først og fremst en raus og varm person med hjerte for de vanskeligstilte. Kudos til Nikolai Torgersen, blir spennende å se hva han kommer med denne gangen.
Liker salgsmetoden. Auksjon vil mest sannsynlig sette en høyere pris pr bilde og sette en markedspris på bildene med det samme. De som ønsker seg ett NT får det nå ved å gi litt ekstra, samtidig som det går til to meget gode formål.
@AW1979 ifølge han selv så blir det ca 40 originaler (de fra veggen på storyen) i tillegg til et par nye trykk. Originalene går som kjent på auksjon, så man må tydeligvis ha en mer potent lommebok, enn f5-finger… tipper Klarna puster lettet ut.
Lurer på hvor Torgersens trykk (og originaler) står om 2-3 år. Han har ganske lave opplag, sammenlignet med andre populære navn her inne.
Noen tanker?
Blir auksjonen med Lerche det neste gjennombruddet, eller må man vente til Fineart i august?
Litt dårlig stil?
Tenkte å poste den her igår. Men kom til konklusjonen at det er slik det er blitt sørgelig nok. Tiden er forbi å bruke energi på å erge seg over flipping. Men enig med deg at den unike historien han vil selge er vel ikke særlig sjarmerende i denne sammenheng. Usmakelig å bruke bilder av den vanskeligstilte selgeren i annonsen.
Filippingen er grei nok, men å bruke historien er det jeg reagerer på. Litt usaklig rett å slett
Noen som fikk noen av de nye trykkene i dag? Gikk relativt fort i stå den bigcartel siden hans.
+1
Trodde betalingsiden krasjet jeg. Stod bare å lastet etter bankid og alt var tastet inn også kom feilmelding opp
Er alt utsolgt? Skjønner ingenting
+1
Virker sånn
Han melder om ny sjanse klokken 20 på Instagram ser det ut til.
Utsolgt eller oversolgt - uansett er det ikke flere igjen
Da trekker jeg tilbake siste melding
Foreløpig +1 her
Utsolgt. Bedre lykke neste gang
+1
+1