Noen av våre siste malerier

Jeg liker veien du har tatt etter uglene dine. Jeg liker uglene også altså.

1 Like

@Stigebil

Tusen takk! Kjempehyggelig å høre, og ikke minst at du kjenner til uglene :slight_smile:

Vi gjør mye innen illustrasjon også. Ikke helt ugle-relatert, men kan være at du vil like noe av det.

F.eks disse motivene laget vi nylig til Norsk Lektorlag. Uglelogoen laget vi også for dem, men er en stund siden.

mer her.

2 Likes

Another day at work

9 Likes


Refill ☕

12 Likes


“Refill” henger nå på Soli Brug, sammen med “Don`t Push My Buttons” og “Another Day at the Office”.

4 Likes

Slowly slowly, work in progress :snail:

8 Likes

Vi har oppdatert nettbutikken med ny tekst og noen nye arbeider, samt en video som ikke lar seg integrere her i posten av en eller annen grunn, så da blir denne linken nest beste løsning:

2 Likes

Jeg så noen av verkene deres hos Soli Brug under utstillingen til Guttestreker. Pene verk :slight_smile:

1 Like

@gnageren Tusen takk Mathis, superhyggelig å høre! :pray: :clinking_glasses:

1 Like


Jeg og Ela har med noen malerier og grafikk på kollektivutstillingen til Soli Brug som åpnet denne lørdagen.

Hovedstillingen er med Marianne Heske & Hans Normann Dahl.

Kunst: www.reisang.com
Visuell Historiefortelling: www.illustrasjoner.com

5 Likes

Vil anbefale å ramme inn kunstverk på canvas med flyttende treramme rundt, dette blir meget lekkert!

2 Likes

Og med artglass! Da ser det plutselig ut som noe du har rappa fra et museum :stuck_out_tongue:

Brille tenker nok på en skyggeramme, uten glass. Slik som dette.

3 Likes

Flott oljemaleri du har der👌 Rammen var heller ikke feil

1 Like

Kult!



Her er 2 oljemalerier vi laget og en pastell med ramme. Vi liker ofte mer barokke løsninger :innocent:

Pastellene vi lager burde være bak glass, siden pastelloverflaten er porøs og veldig delikat. Pastell holder seg mye bedre over tid enn et oljemaleri, siden olje har en tendens til å gulne over tid, men det gjør ikke pastell. Så man kan ha pasteller som er 500 år gamle som ser ut som de er laget i går, så lenge de har vært bak glass.

Vi har enda noen trykk igjen av Ghosting som er det øverste bildet, så bare send meg en melding hvis du er interessert.

2 Likes


Prosjekt for Actis - her notatbøker.


2 Likes

Inger fra Markens Grøde har funnet seg et nytt hjem. Jeg tror selv at Isak Sellanrå ville ha nikket bekreftende til dette, og tenkt at det ikke bedre kan gjøres.

8 Likes

Rått❤️!

1 Like

@Knerten Tusen takk! Kjempehyggelig å høre!