Noen av verkene mine

Vil bare dele noen av verkene mine me

d dere.

2 Likes

Jeg syns det er vanskelig å vurdere bilder når jeg ikke ser klart hvor de ender. Så kanskje heng de opp på en vegg eller plasser de slik at bakgrunnen ikke forstyrrer.

Jeg liker variasjonene i farger og strøk og bruken av lag. Noe av det minner på en måte om opaler, sikkert fordi jeg har sett så mange videoer om opaler på Youtube.

2 Likes

Her er bildene på hvit vegg. Takk for tilbakemelding

13 Likes

Kred til deg som tør dele, det ligger mye jobb og en indre driv bak dette, takk for at vi får ta del i dine tanker og indre :heart:

Min favoritt er nede til venstre, den litt “starry night” inspirerte(?) :blush: absolutt fint å se på selv om akkurat denne type motiver ikke er min personlige preferanse.

Keep it up! :clap:

3 Likes

Takk for tilbakemelding. Setter stor pris på det. Uten å eksponere seg så vil enn heller ikke bli sett

1 Like

Håper at du legger ut en melding her på forumet hvis du skal ha en utstilling av bildene dine.

Neste gang jeg har utstilling så skal jeg legge det ut her

Nytt bilde i en ny serie

3 Likes

1 Like

Synes den første her var litt spennende :blush: de andre var visuelt ganske fine men legg merke til “ganske”, som sier ganske mye :blush: Du er modig og engasjert, men jeg trenger å vite eller aller helst anta hvor du vil føre meg. Uten det, blir bildene utrykksløse om enn hvor abstrakte de er ment være. Brannfakkel - fantasien har grenser hvis tilværelsen er meningsløs.

1 Like

Fra denne vinkelen så omhandler det at av og til kunne jeg ønske at jeg aldri sa noen noe i mot. Stå stille og ikke si sin mening eller fortelle noe til noen. Men det som er sagt og delt kan ikke tas tilbake. Uansett om det er ved tekst eller ved ord