NuArt Festival 2016

NUART FESTIVAL 2016
8-11 SEPTEMBER

Artists: Add Fuel (PT), Axel Void (ES), Eron (IT), Evol (DE), Fintan Magee (AU), Henrik Uldalen (NO), Hyuro (AR), Jaune (BE), Jeff Gillette (US), KennardPhillipps (UK), MTO (FR), Nipper (NO), Robert Montgomery (UK) and SpY (ES)

EXHIBITION OPENING - ‘POST-STREET ART’
The grand opening of this year’s Nuart Festival takes place on Saturday 10 September at 19:00 at Tou Scene Centre for Contemporary Art
(Kvitsøygata 25, 4014 Stavanger).

EXHIBITION - ‘POST STREET-ART’
11 September - 16 October 2016
Opening hours: Wed - Fri 12:00 - 17:00 / Sat - Sun 11:00 - 16:00
Tou Scene Beer Halls, Kvitsøygata 25, 4014 Stavanger

I forkant av årets festival i Stavanger - fin collab mellom NIMI og RH74.

3 Likes

Denne muralen er fet :+1:t2: Hadde den sett like fargerik og fresh ut på trykket hadde jeg kjøpt den, har ikke sett trykket live men har intrykk av at den ikke er like detaljert i trykkform :neutral_face:

Bare å komme innom Gategalleriet så skal du få se den live. Handfinished. Til salgs.

Har du et godt bilde av en hf? Hva er str og pris?

Da det er en HF så er jo alle forskjellige så vil anbefale deg å ta en titt om du ikke er overbevist av bildet. Prisen er 5750 med kunstavgift og størrelsen er 50x70

Hehe nei bildene overbeviser meg ikke helt :grinning_face_with_smiling_eyes: Jeg får komme innom en dag jeg har tid :wink:

Det dynes jeg du skal gjøre for den er veldig fin live.

Nå i disse NuArt-tider er det en sann glede å busse til jobb;

7 Likes

Snart tid for ny festival, og nye verk ruller ut på veiene. (Bildet hentet fra Jaune_art sin IG)

9 Likes