Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

noen idé hva dette kommer på totalt med toll?

Er bare fortollingsgebyr så lenge opplaget er under 300, og kjøpt direkte fra slipp?

@lynch
Kostpris til Norge (eksl. MVA og tollbehandlingsgebyr) ved betaling via PayPal med standard instillinger blir cirka som følger:

Passé
Main: ~5423 NOK
Gold Leaf Washed: ~10284 NOK
Acrylic: ~15822 NOK
Brass: ~19475 NOK

2 Likes

Ikke noe her heller, har aldri hatt flaks når det kommer the lotteri med Whatson. Så hvis det er noen som ombestemmer seg for en eller en annen grund, er det bare å ta kontakt. Har også ting som kan byttes imot den :slight_smile:

Er det noen her som er dyktige med photoshop mtp innramming av main?

Med tanke på at trykket er identisk i str og samme grå farge som En Pointe kan vell denne tråden være nyttig :slight_smile:

2 Likes

:slight_smile: Ble main her også. Ble litt stressa da det dukket opp faktura i innboksen da nesten hadde glemt hele greia.

3 Likes

2 Likes

Har betalt fakturaen for Brass, julen kom tidlig i år :evergreen_tree:

4 Likes

4 Likes

Takk for inspirasjonsbilder :+1: vurderte treramme, men mulig det blir noe så enkelt som plain sort ramme og hvit passepartout

Ikke noe e-post her :cry: Så hvis noen angrer så er jeg interessert :crossed_fingers:

Har betalt for mitt ‘washed’ - men vurderer å la det gå til noen andre. Dere hører fra meg om det blir aktuelt

6 Likes

Ingenting på meg heller :sob: Tar gjerne en Washed dersom noen ombestemmer seg :slightly_smiling_face:

Jeg tar gjerne en Main hvis noen vil selge videre :slight_smile:

Ble washed på meg, også eneste jeg hadde på ønskelista :grinning:

3 Likes

Hiver meg på - tar gjerne washed eller main, hvis noen angrer seg :wave:

1 Like

Interessert i Main / washed om noen har ombestemt seg!

@martinwhatson lottery
brass, acrylic & washed all paid for now, second round of main edition emails going out now
Thanks for everyone’s patience #martiwhatson #graffitiprints #passe

https://www.instagram.com/p/B4ktQBynBGV/?utm_source=ig_web_copy_link

2 Likes

Fikk en main nå, forsatt muligheter for andre :slight_smile:

3 Likes