Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

Forstår fortsatt ikke

Du er ute etter en print
Endel flippere får tilslag
Du får ikke tak i dette.
Du er veldig int i printen
Ingen normale samlere ønsker å selge
Ja vi har fortsatt light versjon av flippere, de som ikke tar 50 /100%, men går for moderate 25% påslag.

Ser egentlig ikke at problemet er solved.

De flipperne og de kjøperne presser bare prisen opp og lager en boble

Er ute etter konstruktiv diskusjon og løsninger

Burde ikke galleriene / utgiverne ta mer kontroll ?

1 Like

Denne diskusjonen har pågått siden tidenes / kunstens morgen. Tilbud og etterspørsel enkelt og greit. Om GP virkelig virkelig ønsker flippere til livs, så hadde de gitt ut Passé som open edition. Problem solved. Alle får. Og trykket mister garantert verdien sin etter release. Noe som ikke burde bety noe som helst for de ‘virkelige’ Passé-elskerne som ikke bryr seg om verdi. Hvorfor gjør ikke GP dette spør du? Fordi de ikke ønsker oversaturere markedet til MW, og de ønsker at prisene hans fortsetter og øke. Noe flipperne pent bidrar til. De er en del av gamet. Dont blame the players sier nå jeg.

6 Likes

Underskriftkampanje ? :grimacing:

Jeg har vært interessert i 3-4 trykk siste året. Nekter plent å betale 2-4k ekstra til en løk som har kjøpt det kun for å flippe. La de heller brenne inne med det. Jo, det er faktisk problem solved. Det er mer enn nok kunst der ute til å fylle alle veggene våre flere ganger.

Jeg kjøper ikke av flipper, aldri gjort det, vil aldri gjøre det, men det dette med noe en ønsker seg inderlig og det med å gi slipp på deg.

Ja det finnes annet kunst å bruke penger på, men for meg så tar det litt lang tid å bli forelsket i noen, dog viten om skuffelsen som kan komme, hvorav flipperne heller bensin på bålet :grimacing:

For de som ønsker å se hva som kommer for salg på Søndag.

9 Likes

Blir det MVA på det som er P/P?

1 Like

Tviler.
Som regel merker GP sine forsendelser som «low value».

Det store spørsmålet er hvor mange P/P de egentlig har?

sendes det via UPS, blir alt nå sjekket fra GP v/Giancarlo, UPS ringte meg her på mandag og gav beskjed selv på en “low Value”.

Så igjennom det som er lagt ut på Vault sale og lurer på en ting.

Det er et Whatson trykk som blir solgt som TP, og i mine ører høres jo det ut som et test trykk. Men så står det at det blir levert med COA.

Synest det høres litt rart ut med et ektehets bevis på noe som er en test…

Betyr TP noe annet en test trykk?

Prøvde og Google litt og fant dette (men sto ikke noe om TP)
https://hanguppictures.com/blog-post/understanding-different-print-runs-ap-pp-hc-type

Du får ett ektehetsbevis på at det er ett test trykk. Enkelt og greit. Kvalitetsmessig kan det ha feil eller manglende farger, forskjellig fra tilfelle til tilfelle.

Snacks
Da skal jeg hunte etter
Findac Shinka
Findac Shinka gold
Pez & MW alter ego
Louis masai Elephunkt gold hf
MW tiger white edition

Hva med dere ?

Antar britisk tid er riktig, så det blir 18 norsk tid og ikke 16?

Ja, Kl 18:00 norsk tid

Hadde aldri trodd jeg skulle komme igjennom med noe, men fikk en sommerfugl gitt :slight_smile:

til den som fikk den hvite Alter Ego, PM meg, du fikk ikke den fortjent :joy:

Kaos som vanlig​:joy: fikk ikke tak i whatson trykket som var på toppen av ønskelisten dessverre, men ble en souls apart og fix the sky green :+1:

Hvilket whatson trykk prøvde du deg på? :slight_smile:

Båten - i grønt :slight_smile:

Jeg fikk Martin Whatson - Connection (handfinished)