Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

ojsann, her kommer det til å ryke penger :heart_eyes:

1 Like

Flere ting jeg kunne tenkt meg her ja :heart_eyes:

1 Like

https://graffitiprints.myshopify.com/collections/print-vaults/products/snik-martin-whatson-tiger-collab-orange

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Likes

Flaks/uflaks at kunstbudsjettet er litt tynt for øyeblikket…!
(Flaks for de fulle veggene og samboeren som holder på å bli sprø, uflaks for meg… :joy:)

Den blå tigeren var faktisk ganske ok.

2 Likes

Den blå tigeren er uten tvil en av mine favoritter.

Ett bilde framedbyframie la ut av den innrammet:

2 Likes

Jeg vet akkurat hvilken jeg skal ha, og til en hyggelig pris😏

Feriepengene e på vei :sweat_smile:

https://graffitiprints.myshopify.com/collections/print-vaults/products/sandra-chevrier-martin-whatson-la-cage-et-les-deux-ames-p-p Dette var en hyggelig pris for de som ikke har det allerede. :slight_smile:

1 Like

Hvor mange har de i det velvet :joy:

2 Likes

De er egentlig brukt opp allerede :speak_no_evil:

1 Like

Ja det er bare å sette seg klar,IGJEN, og leve i håpet om å lykkes denne gangen. Hadde vært interessant å vite hvordan denne MW/SC collaben blandt annet, til stadighet dukker opp i hvelvet til GP.

3 Likes

Det er iallfall godt å se de er noe edruelig på prising av visse verk. De har jo tilnærmet seg den billigste av disse hvite dancere, og ikke den overprisede slik jeg hadde forventet.

Hva anbefales å se på?
Veit at ikke folk gidder å si det, men jeg tenker at det er bedre at vi får verkene til Norge :woozy_face:

@Desperado - generelt priser GP disse vault-salgene tett opp til 2.hånds markedet, så det er ingen kupp å gjøre her.

Jeg har ikke tenkt å gå for noe her, men om jeg skulle gjort, synes jeg disse verkene er de som frister mest mtp popularitet og pris:

  • La Staa soup cans’ene synes jeg selv er litt kule, og La Staa er jo i vinden med utstilling på Fineart
  • MARTIN WHATSON BEHIND THE CURTAIN LANDSCAPE VARIANT REVERSE
  • MARTIN WHATSON DANCER WHITE – PRINTERS PROOF
  • MARTIN WHATSON EN POINTE WHITE – PRINTERS PROOF
  • PEZ - HOPE SCOTCH
  • SNIK & MARTIN WHATSON HAND FINISHED TIGER COLLAB BLUE
  • SNIK & MARTIN WHATSON HAND FINISHED TIGER COLLAB ORANGE

De jeg synes frister minst (aller mest mtp pris) er vel følgende:

  • MARTIN WHATSON FEATHER GOLD LEAF ETCHING
  • MARTIN WHATSON SAILING BOAT ETCHING P/P (og den andre som er enda dyrere)
  • MARTIN WHATSON ZEBRA PINK - HAND FINISHED
  • PEZ & MARTIN WHATSON - ALTER EGO COLLAB 3/15 (3000 gbp er jo helt hinsides spør du meg…)
  • PEZ Alter Ego og Twin Pix trykkene (synes alle disse prises altfor høyt i fht f.eks Finn)
  • Alle Sandra Chevrier trykkene (disse mener jeg også er priset for høyt i fht Finn / her inne)
6 Likes

HBO 24.000. Tvilsomt at denne går for 24 :confused:

@jbroks respekt og takk. Håper andre følger dine fotspor

jeg vet hva jeg satser på, håper på å bli £3000 fattigere.

Man bør vel også nevne
SANDRA CHEVRIER & MARTIN WHATSON LA CAGE ET LES DEUX ÂMES som selges til gode 10k , som er «halv pris» i forhold til Finn feks, og som i mine øyne er et av Sandra’s aller beste, noe som irriterer meg , da jeg ikke likte den når den kom ut, og gikk for 5-6K på Finn.

3 Likes

«Tvilsomt»? Ligget i noen dager allerede.
Det lå en til 30’ i mange måneder i fjor uten napp. Så tror faktisk 24’ er fair.