Ny samler, diverse ønskes kjøpt. Bla Dolk, MW - Bergen

Jeg er helt ny i kunsthobbyen og har plukket meg ut noen verk som jeg liker.
Dersom du selger noe du tror jeg liker basert på verkene nedenfor, må du bare sende meg en pm.

MW: Zebra main edt, Dancer - main edt, Pointe, Toucan

Dolk: Angels, Chief, Bomb suit, sleepwalker, Vandal

Connor: Small Town Tale with a global punch, Tardis of Delight Printm A worm in the suburban bud

Pøbel: In cod we trust, Lofoten (er dette pøbel?)

Jeg er ikke helt på det stadiet at en original bryr meg, selvfølgelig er det kult og vil trolig ha en høyere verdiøkning, men
jeg vil heller kjøpe 4-6 trykk enn en original for å få bygget en liten samling.

Jeg har fjernet litt verk med vilje ovenfor. Jeg har selvfølgelig svært lyst på: Teddy Riot, Che, Idea Painter, Last Mona, Girl with Teddy Bear, Kitty Riot, Toy, Dancer “desert variant” osv, men disse blir for dyre i denne omgang. Kan godt være at noen av verkene listet ovenfor som f.eks main edt av dancer, pointe og lofoten er i samme prisklasse som de nevnte, såfall kan dere se bort fra dem.

Det jeg maks er villig til å betale for et verk er 14k.

Jeg holder til i Bergen og det er en stor fordel at selger også er det.
Innrammet er å foretrekke, men ikke noe must.

1 Like

Lykke til i jakten. Solgte nettopp en ‘worm in the suburbian bud’. Ikke god å få tak i. Mange av dem du leter etter må du nok regne med at krysser 14k grensen.

Takker for det! Er klar over at flere trolig er helt på grensen og gjerne litt under. håper dog at det er noen som selger flere av verkene jeg er ute etter samlet, slik at vi kan få til en pakkedeal jeg kan leve med.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å få tak i Crown av Dolk og Eternal Reflection av Martin Whatson. Begge skal være mulig å få lurt under 14k grensen.

Ellers kan du prøve å få tak i Rain av AFK eller Rainy Day Kid og Bubblebird av Joy. Dette er verk som er veldig populære selv om ikke menigheten her inne helt har fattet interesse for dem.

Disclaimer:
Vi formidler AFK og Joy verk og Bubblebird er foreløpig fortsatt tilgjengelig. Anbefalinger er på bakgrunn av tilbakemeldinger og erfaringer gjort under næringsvirksomhet.

1 Like

Det meste på den første listen din får du for 14k stk. Et par av de langt under

Jeg må revurdere min første uttalelse i denne tråden. Jeg tenkte inkl. rammer. Miljøskadet av det jeg holder på med.

Ja jeg tenker at det er kun Tardis of Delight og Lofoten som ligger over 14k.

Takker for gode innspill. Likte svært godt Rain av AFK, synd at dere er tom for det.
Likte forsåvidt også Bubblebird også. Skal se om jeg får tatt en tur til dere og sett utvalget.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.