Ny Snik/Whatson collab

Ny collab fra snik og whatson

Fra Facebook.
hf print

3 Likes

Har blitt mye collab MW for tiden, men denne likte jeg.

1 Like

Denne var ikke værst. Har sansen for arbeidet til Snik. Med Taggingen til MW ble den nesten litt bedre en originalen.

Ja, denne var ganske nice.

Syns originalen er bedre.

Liker godt Whatson og har et trykk av han på veggen. Men føler disse taggene på forskjellige motiver begynner å bli litt like og kjedelige.

Men det er bare min mening…

1 Like

Taggingen til martin whatson begynner for min del å bli for mye, men sånn som han holder på om dagen tror jeg vi kan vente noen flere til sikkert mangen sin store glede. Synst og denne taggingen er omtrent helt lik på alle trykk.

2 Likes

Det beste fra to artister.

Enig med @Virus og @lynch her. Slow and steady wins The run!

Ikke helt min smak (lei av den samme stilen), men ser for meg at disse blir revet bort (forhåpentligvis ikke bare til flippere)…

Jeg synes dette trykket ser smashing ut. Føler enn momentan tiltrekning til det.

Når det er sagt så har det vel i stor grad bare den visuelle appellen, noe som gjør at trykket sikkert selger ut fort og blir en “hit”, men blir vel fort med det også.

Er veldig lei alle trykkene med tagging nå, men om jeg skulle beholdt et i serien er nok dette en av de.

Det er bare litt synd at det som gjør trykket så bra er det fantastiske håndverket til Snik, MW har jo bare tagget over resten.

Tror ikke turnoveren er verdt innsatsen, men skal prøve å få tak i et selv om jeg finner noen kjente som ønsker det.

når slippes dette trykket?

Graffitiprints:
Edition of 10

We will try to sell end of month with acrylic climber and soul sings on aluminium composite

Monochrome soul sings hand finished by whatson, not sure on price around £350-£400

No ap’s etc just 10 total!

Og der økte interessen faktisk litt…

Jeg er så åpenbart en luksushore :pensive:

Jeg liker dette veldig godt, men nå liker jeg stort sett alt Whatson har satt sitt preg på :slight_smile: Jeg skal gjøre mitt beste for å få tak i ett, har hatt flax med de siste slippene på GP, så er bare å krysse fingrene :slight_smile:

Noen som vet noe om eventuelle canvas av denne collaben og eventuell pris på disse?

På forhånd takk!

http://instagram.com/p/yNAWIpttVo/

Ser ut som om det er papp, mye stress å ramme inn?

Noen som har en oppsummering av hva som slippes og til hvilken pris av denne collaben? Så Graffitiprints la ut bilde av print på insta, men lite informasjon ellers.

Mener det kommer canvas i edition på 6, samt en versjon på papp. Usikker på edition på papp. Disse har en pris på £3000 slik jeg har forstått det.

Utover dette kommer det vel 10 print. Mener graffitiprints nevnte mellom 350 og 400 for disse.

Rått bilde etter min mening!

1 Like

Edition 3 på papp… Disse blir solgt av Snik selv, GP slipper trykk og lerret… 400 for trykket og 3000 for lerret. Blir også sluppet Climber på plexi handfinished til 800, mener å ha lest at den var edition 10. Blir nok mange om benet på disse :slight_smile: