Ny TABBY

Ny TABBY lerret på vei. Pre-salg for hvit utgave ferdig på null komma niks :stuck_out_tongue:

Personlig digger jeg det, men regner med på en litt lunken mottagelse på forumet her :slight_smile:

:

Du gjør nok ikke deg selv noen tjeneste for å få folk interessert med kommentarer som den siste der.

Artig motiv, men ikke så veldig spennende. Slik som mye av det andre kunstneren har. Morsomme motiv, men ikke noe jeg kunne hatt på veggen tror jeg.

1 Like

Og det var det heller ikke et forsøk på :slight_smile:

1 Like

IMO lager tabby som mange andre gatekunstnere kunst som fint lyser opp en murvegg eller et gjerde, men som ikke passer seg på veggen rammet inn.

2 Likes

Banksey, Le Rat, Dolk etc passer ikke inn på vegg i ramme?

Jo. Sier bare at tabby lager kunst jeg selv ikke synes passer inne. Samme som JOY og AFK som pynter gata fint opp her i Bergen uten at jeg ville hatt det på veggen selv. Selvfølgelig er det kunstnere som får det til både inne og ute, men absolutt ikke alle.

5 Likes

Tabby og AFK er flott på veggen i stua. Godt vi har forskjellig kunstsmak. Ikke alle som ønsker seg skjeggete menn malt av CH på veggen.

1 Like

Ja det er kjempefint at man har forskjellig smak, noe av det som gjør kunst spennende

3 Likes

Setter inn popcorn-memeen snart

6 Likes

Yo @Chuey kan du vær så snill og forklare meg hva du liker ved dette og hvorfor det fortjener en plass i stua? Jeg hadde vært flau over å gi dette til en annen kunstner så han kan bruke lerretet på nytt.

4 Likes

Yo @ronny, kan du ikke ta drittholdningene dine og være så snill å rygge ut av dette forumet så forumet får slippe den negative auraen som kommer hver gang vergen din lar deg få slippe til på tastaturet?

1 Like

@Ronny Har ikke skrevet noen sted at jeg liker dette bildet.

Det var da voldsomt til reaksjon!
Dette er ikke en salgstråd så vidt jeg kan skjønne. De som vil mene noe kan vel få lov til å gjøre så, i en hver retning?

3 Likes

Hvis du tror dette handler om meningene hans bør du lese innlegget om igjen samt ta hans tidligere “bidrag” i betraktning. Det handler om hans måte å kommunisere på

1 Like

Det første spørsmålet går til en annen forumitt som ikke vedkjenner å ha uttrykt seg i en slik retning. Den andre setningen skjønner jeg ikke helt. Så kalles holningene hans dritt samtidig som det insinueres at han ikke er tilregnelig. Er det noen bedre måte å kommunisere på?

5 Likes

Jo, alle ønsker seg skjeggete menn malt av CH på veggen. Så enkelt er det! :blush:

4 Likes

Eller pene damer med tegneseriefigurer i panna…

Til @Ronny eller andre som lurer på hvorfor jeg liker denne fra TABBY. Bildet gir mening for meg. TABBY er en ung (dvs ganske fersk) anonym kunstner som eksperimenter og utvikler seg. Han er en kameleon med mange nyanser, og prøver nå ut oljemaling (hans første oljemaleri kommer trolig i løpet av året). Jeg liker ikke alt fra TABBY, men jeg ser en kunstner med potensiale, og jeg er ikke alene om det.

1 Like

Tror ikke denne gråsteinen blir til gull, men om man liker motivet, så er 300€ for en 40x40 original en fin pris som muligens reflekterer hans popularitet. Personlig blir jeg deprimert av sånn Unni Askeland kunst.

3 Likes

“… vergen din slippe til på tastaturet”.

  1. bildet ser ut som alle andre streetart-bilder her inne.
  2. går det litt dårlig med samlingen din, Azi? Måttet selge noe i det siste, litt trangt i lommeboka?
    Konklusjon: ikke greit.
    Driver du forum, får du tåle at folk bruker det. Det er ikke opp til deg å bestemme hva folk sier her inne. Dessuten er det kunst - du får ta det som en del av greia. Med retten til å uttrykke seg fritt, følger retten til kritikk, både til å kritisere og til å få kritikk.

Den kommentaren din syns jeg var skikkelig stygg og rett ut respektløs, respekten min for deg falt ned noen grove hakk nå.

2 Likes