Ny utgivelse av politisk aktuelle TABBY trykk og lerrett

Hadde du gått ut LITT lavere så hadde sikkert de fleste hatt litt høyere terskel også :slight_smile:
Du har jo tidligere sagt at deg skremmer ingen bort…

Litt lavere? Det er lov å si ifra at man er begeistret over et nytt slipp, uten å få slengt all mulig dritt? Skriv PM hvem dere er, så kan vi ta diskusjonen videre.

1 Like

Fikk du dette til å handle om deg nå?
Er vel en kommentar på bildene, kunstneren og ikke budbringeren.
Supert at både du og andre ligger ut info om slipp og nyheter. Men da må man også regne med meninger om infoen. Bare vent til du legger ut noe folk er giret på. Da kommer det først masse kommentarer for og imot, så blir det nytt jag på slipp dagen, noen er glade andre sinte. Deretter kommer det masse reffer til finnanonser, så hater vi flippere litt. Men så er det over, helt til neste gang.

Cheer up, nå er det helg😘

13 Likes

Jeg mente ikke denne posten, men andre foregående. Personlig synes jeg det er bra at du poster fordi det gjør forumet litt mer livat :slight_smile:
Uansett, noe pm blir det ikke, dette er ikke personlig (fra min side iallefall).

1 Like

The Big Trump T av den republikanske kunstneren Scott LoBaido.

2 Likes

Ronny er en pest og en plage på dette forumet. Jeg foretrekker heller at folk legger ut nyheter og entusiastiske meninger selv om jeg ikke er enig enn folk som har 100% track record på å være negativ og ikke har annen intensjon enn å trolle på forumet. At det faktisk var morsomt skrevet endrer ikke på det. Måten Ronny oppfører seg på ødelegger og skremmer vekk folk fra forumet, det gir jeg Galleri S rett i.

4 Likes

Tabby (tabbe på autocorrect) bruker en latterlig enkel form for visuell utforming (Photoshop/pain(t)) som skaper en upersonlig kunstnerisk preg over motivet og er mer et filter-bilde enn en stensil… vassent og dårlig melkeku motiv som ikke passer i en samling, men kanskje på en gatevegg i us & a…

Er mange som ikke er her lengre, (tidligere medlemmer) for å si det sånn… men si hva du føler/tror og ikke la puser som Ronny eller azi komme på nervene dine… de er som deg, spesiell og er sin egen vakre blomst som bidrar på sin måte :slight_smile:

8 Likes

Takk! Et magisk innlegg :joy:

Gi en lyd om du er hypp på Griske av Dot