Nye kunstkjøp

Hvordan er kvaliteten. Tynn poster?

Jepp, er ikke noe fancy. Men fargene er ganske fine. Ble en innramming som nederst til venstre, hvit passepartout og sort list. Enklest mulig.

2 Likes

Andrew Millar - Fulfilled
Et rimelig stort polaroidbilde.

6 Likes

Blir en tur til rammemaker etter nyttår :thinking:

6 Likes

Imperator rammet inn og kommet på veggen.

27 Likes

Da var akkurat DHL på døra og leverte denne førjulepresangen til heimen «No Fly Zone» av Ernest Zacharevic. Jeg ringte også DHL for å være proaktiv og sjekke om de hadde forstått informasjonen på den vedlagte proformafakturaen og de kunne bekrefte at de hadde klarert den iht prosedyre 48 og dermed uten MVA :tada:

Dobbel lykke :wink::christmas_tree:

27 Likes

Ah!!
Nice. Denne venter jeg også på. Men ikke fått noe sendings info. Ser kjempe bra ut.

1 Like

De sendte aldri noe info om forsendelsen, Tommy. DHL ringte meg 20 min før leveransen og hørte om noen var hjemme :blush:

Kjekt å møte julen når denne dumper innom.
Endelig på vegg.

Dolk - The Ape (Man Suit).

Ikke noe “typisk trykk”.
Dette er stensil/hand sprayed på papir, produsert i kun 25 eksemplarer - alle ulike. Defineres som originaler.
Veeeldig undervurdert.
Dolk leverte disse ifm FAME festivalen arrangert av Studiocromie i Italia i 2009.

Helt greit å eie en.

25 Likes

Ja den der er utrolig tøff. Absolutt blandt Dolk’s beste. God jul.

1 Like

Har denne selv :heart:

1 Like

Denne kom i hus til jul.
Sparte vel 2-300 på å dra på Landås sammenlignet med KV rabatt hos Rammeservice.


COYS!

11 Likes

Då kom denne på døren👍20171228_130650|666x500

10 Likes

57 Likes

Og da var endelig plata fra TABBY på plass. Lekkert :sunglasses:

IMG_0897

11 Likes

Gratulerer @Sneib. Der har du en meget kul skulptur. Hvordan synes du den ser ut i virkeligheten? :slight_smile:

1 Like

Den er utrolig fasinerende å se nærme på, veldig flotte detaljer. Må siden er meget bra laget👍
Og som sjømann passer den veldig godt her hjemme😊

Gratulerer! Kunne tenkt meg en slik en.

1 Like

5 Likes

10 Likes