Nye kunstkjøp

11 Likes

Fett! Grattis!

1 Like

Ny kunst på toalettet av Matas Martinaitis

11 Likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

16 Likes

Ref. de 4-5 siste postene, jeg digger dere kunstveggen, men dere er jævlig snål også :joy:

3 Likes

Legg ut bilder av dine nye kjøp da @IXOYE! Jeg synes forumet gir en god merverdi nettopp fordi det er så stor spennvidde av hva som handles her inne. Til tider var det jo bare bilder av Dolk som ble lagt ut her, og uten å snakke ned Dolk i det hele tatt synes jeg det er positivt med nye impulser. Bare å se i 🔷 Lanseringstråd for å se hvor mye forskjellig som folk fatter interesse for her inne og hva som er tilgjengelig på markedet.

7 Likes

Murmure, Garbage whale, 2019

16 Likes

Det kommer snart! :star_struck: Jeg er helt enig! Jeg digger også at forumet er så variert, med alt fra “Time” over her til Dolk. Jeg synes det er kjempegøy, men jeg står fortsatt inne for at kommentaren min om at mye er snålt. No offence :slight_smile:

3 Likes

:joy: Jeg syntes snålt er morsomt og morsomt er koselig. Jeg liker å ha det koselig​:blush:

7 Likes

Kan jeg få komme med et forslag som jeg tror vil gjøre KV enda bedre? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Når man legger ut bilder av nye kunstkjøp - legg ved navn på kunstner, og gjerne navn på verk og medium, også.

Man kan bruke søkefunksjonen i forumet til å søke etter kunstnere eller spesifikke verk man er interessert i, noe jeg ofte gjør, men man får bare søketreff om kunstnernavn osv. er lagt til i innlegget som en del av teksten/posten :v:

Selv liker jeg også å skrive litt om kunstneren/verket for å gi innlegget «ekstra verdi» (hvor er det kjøpt, finnes det flere tilgjengelige, link til nettside/IG-profil, ev. historien bak verket) for de som skulle være interessert. Det er i alle fall noe jeg hadde satt stor pris på :blush:

Terskelen for å publisere blir muligens noe høyere, men det vil også øke kvaliteten betraktelig. Og det gjelder selvsagt ikke alle tilfeller - noen ganger har man ikke så mye mer enn et kunstnernavn å dele.

37 Likes

Bra innspill! Slik vil flere komme seg inn til kunstveggen etter litt googling og :blush:

2 Likes

Jepp! Klassisk søkemotoroptimalisering (SEO) :nerd_face:

Danny Larsen - Tåkestrå

27 Likes

Flott bilde!

2 Likes

Nydelig innramming. Er det Frame It?:heart_eyes:

2 Likes

Takk :blush: Utelukkende Frame It :clap: :ok_hand:

2 Likes

Strålende taktikk for å få lov til å henge opp kunst sjefen ikke liker: Kjøp et Pøbel-takkekort (hun er sykepleier), ram det inn og for guds skyld ikke la det ta opp veggplass man selv trenger, så er man safe i noen måneder, forhåpentligvis. Jeg som aldri skulle kjøpe «gatekunst» :man_shrugging:t3: Må man, så må man.

14 Likes

Tony Clough - “Western Sunset in 28 Horizontal Stripes” kom i posten i går. Foreløpig kun i mappe på litt testing rundt i huset før innramming.

20 Likes

Mitt nyeste, og ikke minst første kunstkjøp. “Hastwerk” av Kim “Sinnsykshit” Larsen. Gleder meg til det er ferdig innrammet.

14 Likes

Flott trykk, grattis! Sikla på det selv :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tony er en fantastisk dyktig print wizard/trykkmaker — liker hvordan han og Seriopress beskriver og ofte filmer hele silketrykkprosesser fra A til Å.

For spesielt interesserte, anbefaler å følge Tony og Seriopress på IG @tonyclough og @seriopress.

Sjekk f.eks. disse småklippene fra div. silketrykkprosesser. Veldig interessant om man er interessert i «trykkfaget» og alt arbeidet som faktisk ligger bak et (flerfarget) silketrykk.

Det er jo en egen form for kunst i mine øyne (og kanskje i de flestes øyne?), for eksempel måten Tony utvikler eget arbeid på — med utgangspunkt i faget og selve trykkprosessen. Det trenger ikke nødvendigvis alltid å handle om og «overføre» originale verk til mer tilgjengelige trykk/editions.

Sklei plutselig veldig ut, dette her. Tatt påskeferie :beers:

TL;DR: Silketrykk-prosessen er dritkul, sjekk ut!

3 Likes