Nye kunstkjøp

SC veggen endelig ferdig :ok_hand::ok_hand:

32 Likes

Liu Yan
Original Swordman
Swordman print
Musician print

27 Likes

Ny Pejac til samlingen❤️ innrammingforslag mottas med takk😊

39 Likes

Gratulerer med en veldig fin H20 @Fingercut ! :slight_smile:

Her er et forslag fra meg med flytende innramming:



8 Likes

Takk for det😊 veldig fin innramming det der, og må vel nesten rammes inn flytende? Stilig med tykk ramme også!

Takk! :slight_smile:

Når det er revne kanter foretrekker jeg flytende innramming. Vær litt obs på hvordan papiret beveger seg. Hos meg reagerte det på temperatur og luftfuktighet i rommet. Jeg opplevde at arket ”levde” litt mer enn jeg liker som gjorde at det løftet seg litt på kun ene siden. Til slutt ble det rammet inn på nytt ved at en papirkonservator fjernet limrester først og samme ramme ble brukt på nytt. Denne gangen flytende med passepartout rundt. Legger ut et bilde i morgen.

Legger ved bilde @Alinoe har lagt ut av sitt tidligere :slight_smile:

1 Like

Takk for tips! Det jeg har fått tak i nå har vært innrammet tidligere ganske likt som @Alinoe har det, flytende med liten kant paspatur og tynn sort ramme. Liker både din og hans godt, har en litt modig ide på innramming av denne, skal se om jeg tør😊 printet ble tatt pent ut av rammen av rammemaker slik at jeg kunne få det tilsendt i den originale pejac kassen❤️

Skal nok komme et bilde når det er ferdig hos rammemaker også👍🏻

6 Likes

Hvor kjøpte du de

SPOILER ALERT!

Årets andre 24hr art club fra Imbue kom i posten i dag.
(har fortsatt ikke fått første)

2 Likes

Jeg tror han kjøpte dem her:

2 Likes

Stemmer :+1:t3:

2 Likes

Endelig kommet hjem❤ Jeg er forelsket! Brad Woodfin sin Misty. Olje på bjørketre.

21 Likes

Fikk endelig dratt og hentet denne hos @Gard!

13 Likes

Fake leverer! Det ble sendt 17.mai, mottok det i går og rammet det inn i dag :rofl:

25 Likes

Ekstremt tøff versjon!

2 Likes

Gøy liten :penguin::penguin::penguin:

19 Likes

5 Likes

800-dali-tristan-x2
Første Salvador Dalì i samlingen. Etsning og koldnål, 1970. Fra Tristan og Isolde-serien.

13 Likes


Brusk - TRIOMPHE DE LA RÉPUBLIQUE

15 Likes

Det her er vel ikke et nytt kunstkjøp, da den har ligget uhentet hos rammeverkstedet i flere måneder(my fault), men fikk hentet den i går, og prøver å finne riktig plass til den nå :ok_hand:

12 Likes