Nye kunstkjøp

Martin Whatson - Beyond the wall:

24 Likes

Snik og Martin Whatson - “Fix the sky”.
Alternativ tittel laget av min kone: “Hvorfor skal vi ha et bilde av en eksorsisme på veggen?”.

28 Likes

Av samme grunn kjøpte jeg ikke dette for et par år siden… angrer litt på at jeg hørte på kona… :sweat_smile:
Gratulerer :ok_hand:t3:

2 Likes

Julen kom tidlig! Det har blitt noen verk av Atle Østrem i det siste.
Anbefaler alle som liker stilen hans å prøve å få tak I det siste trykket. Det er vannvittig bra!

Hvorfor Østrem?
Jeg fikk i 2016 øynene opp for gatekunst og stencil kunst. Det var noe med enkelheten og samtidig det arbeidet som ligger bak å skjære ut en stencil som fascinerte meg.
Etterhvert som årene går ser man at det begynner å bli noe kjedelig uttrykksform, det er for mye likt der ute og for mange som ikke finner sin egen vei.
Kopi av andre stencil kunstnere, stjele en ide og bare endre den litt, alt for profitt.
Desverre bare flere og flere som lager noe uten større mening enn å ri en bølge.
Da mister ihvertfall jeg litt interessen.

Så da igjen, hvorfor Østrem?
Her føler jeg det er noe unikt, en egen stil som jeg ikke har sett andre har. Når du først har sett 2-3 av bildene, så er streken lett gjenkjennelig uten at det blir kjedelig.
Dette digger jeg!

Samme syntes jeg sinnsykshit Larsen har, en egen strek.
Pushwagner er vel den mest gjenkjennelige av norske kunstnere jeg vet om, håper på et verk av han og en dag :slight_smile:

Langt innlegg, men savner at folk skriver litt om hva som fenger dem med kunstnere og deres siste innkjøp .

44 Likes

The Beast is in da House🤩

7 Likes

24 Likes

Ble en liten førjulsgave til meg selv fra Nasty Neckface, meget fornøyd.

5 Likes

:star_struck:

43 Likes


:star_struck:

44 Likes

Ble to nye bilder fra Pushwagner til jul. Storfornøyd med servicen fra Røros kunstformidling!

34 Likes

Takk til @azidops og Frame it i Åsane for at dere fikk presset gjennom denne før julekvelden

27 Likes

Plutselig var Cosmodela klar for veggen også :relieved: Så gjenstår det bare å finne veggplass da…

17 Likes

13 Likes

12 Likes

Arlo printet kom kjapt!

Men DHL har ikke engang åpnet dokumentmappa som inneholdt alt for momsfritak. Er ikke det litt svakt?

16 Likes

Samme her. Alt følger med, men de gidder ikke åpne engang.

5 Likes

Fikk beskjed om å betale 1900,- før jeg fikk pakken, men etter å ha gitt beskjed om hva pakken inneholdt ble kravet fjernet.

7 Likes

Skal sende en mail ikveld - synes bare det er frustrerende hvor lotto det moms+ toll-greiene er. Finnes ikke forutsigbart

8 Likes

Fornøyd med bildet forresten?

1 Like

Har ikke hatt tid til å se så mye på det ennå. Det er ei hjemme som mener det ikke er helt klart til jul ennå :joy:

Hva med deg?