Nye kunstkjøp

Joyce Pensato

10 Likes

Fekk tak i den og du din rakkar! Gratulera :heart_eyes:

1 Like

Perfekt bak tv’n :nerd_face: takker! :relaxed::relaxed:

1 Like

Hallo,

stille fra min side i senere tid men jeg kan nå vise hva jeg har fått i hus de siste dagene…
Ken Nwadiogbu “The Value of Nothing III”

og en pæng som jeg har fått tak i “From a reputable source…” :wink:


13 Likes

Hørte det ble sellout for Ken. Sterke motiver, hva syns du om det live?

Veldig fornøyd, ser mye bedre ut live. Motivet får en helt annen dybde.
Er et av mine bedre kjøp i senere tid. Litt kult å kjøpe hans første trykk og da.
Bra for han at det ble utsolgt, han har nok et sterkt følge da for det var ikke gi-bort priser :money_mouth_face:

Tror alle orginalene forsvant, og de startet vel på 3-4000£ etsted. “Eyewitness” bildene var vel blandt de billigste, angrer på at jeg ikke prøvde å kjøpe ett av dem

Sjekket nettopp brosjyren, kunne faktisk få fra £1750. Det er jo slett ikke vondt for en original. Regner med de ble utsolgt dag 1.

Kjøpte nettopp denne selv fra Bottleneck - Kjøpte du fra samme galleri?

https://bottleneckgallery.com/products/banksy-di-faced-tenner-framed?_pos=1&_sid=cb4d60393&_ss=r

Så på UAA at Bottleneck hadde, greit med sporbar provinance.
Nei, har hatt min noen måneder nå, den kommer fra noen med forholdsvis tett bånd til kilden (basert på kunstverk og annet han kunne vise til) :wink:

Gratulerer @Obl - pen innramming! :smiley:

Hentet og hengt på veggen samme dag. Takk til @JonasLeborg for fantastisk innramming!

30 Likes

Stor fornøyd med Sandra på veggen :grinning:

24 Likes

Skikkelig fornøyd med denne​:face_with_hand_over_mouth::raised_hands:

8 Likes

Var på posten og hentet denne fra siste til John Doe, Nebula 3.1 Gold. Meget pen, så den skal vi klare å finne veggplass til

7 Likes

Hentet denne hos rammemakeren for et par timer siden - nå er vi klare for innhentingen :grin:
Sjakkvm i fischersjakk kan bare komme :sunglasses:

8 Likes

Magnus ble dessverre forflyttet ut i gangen, da denne måtte få en egnet plass!
Svært fornøyd :blush: x/7 HF Son of man av Whatson

18 Likes

Hvor bestilte du det Ryan Hewett trykket fra?

Heisann. Dette ble bestilt direkte fra Unit London, men ganske sikker på at de er utsolgt

1 Like

Nå er jeg ferdighandlet for i år.
Superhappy med resultatet!

32 Likes