Nye kunstkjøp

Helt riktig, ingen COA, ingen papirer.
Men tenker jeg meg om, har jeg heller ikke fått dette tidligere fra dem. Men en kvittering har fulgt med, men det er det samme som den en fikk pr e-post

1 Like

Endelig på veggen

15 Likes

søk i tråden, jeg har lagt ut bilde av denne med eikeramme :slight_smile:

1 Like

Tøff!
Kan du beskrive hva som er gjort? Litt vanskelig å se detaljene

Har du den på veggen fortsatt? I såfall har du mulighet til å sende et par bilder på PM. Likte eikeramma :+1:

Sånn KAWS greier

16 Likes

Glemte på å legge ved «UnTubing»

1 Like

Fikk god hjelp av Lisbeth ved Hele Ruter - som holder til litt lengre borte i gaten fra deg - til valg av innramming.

Mye gråtoner og matte farger i hovedbildet, så rammemaker fant en kraftig ytterramme i sølv, og så en ny ramme inni som er sort matt med en sølvkant (og mørkgrå passepartout).

Var veldig fornøy når jeg hentet det ferdige resultatet i går👍

8 Likes

Deilig å se noe annet en sorte standard-rammer😁

Kona kom hjem nå og lurte på om dette var nytt plast leketøy til barna :scream:

4 Likes

Ja er det ikke masseprodusert plast da?

Jupp, ble litt skuffet selv, men måtte prøve denne «hypen»

Ja, akkurat som de fleste av oss kjøper foredlet papir…
Kommer vell ann på øyet som ser :wink:

1 Like

Har vel som regel vært en kunstners hånd på papiret… Men hadde ikke kommentert om han ikke hadde gjort det selv😀

Du kommer sikkert til å kjøpe en til. :grimacing: Artig med interiørdetaljer ikke alle andre har.

Blir nok siste av denne i plast, fortsetter heller med glass

7 Likes

Nå legges det kanskje litt mer jobb i papir, så sant det ikke er «Print XX copies» enn denne lille plasklumpen.

Nei @Shagga_Son_of_Dolf, du behøver ikke å skrive en avhandling om bakgrunnen :pray:t3:

Jepp!

7 Likes

Linjer

2 Likes

Ikke et nytt «kjøp», men en gave i anledning 30-års-dagen min fra samboeren, laget på bestilling av Sinnsykshit. Gøyale små detaljer om ting jeg liker (står eksempelvis navnet mitt på klokkeskiva), og synes i tillegg bildet ble skikkelig kult! :grinning:

Ps: også trykket opp 25eks som er for salg i dag.

13 Likes