Nye kunstkjøp

Da var et x/80 print av franske RNST på vei i posten, gleder meg veldig til å få det på veggen! Har ikke hørt så mye om han her til lands, men mer kjent i de sydlige/vestlige trakter.
Litt info/verk for den som skulle være intressert:

Trist motiv, men akk så relevant!

8 Likes

Kan du fortelle meg hvilken artist dette er, hadde veldig sansen for bildet?! :slightly_smiling_face::ok_hand:

:slight_smile:

1 Like

Frederik Næblerød :blush:

8 Likes

Meget fornøyd! I tillegg første trykk som umiddelbart passerte sensuren :joy:

16 Likes

Hvem er dette?

Whatshisname

5 Likes

«Jeg har jo sprengt kunst budsjettet for lenge siden. Jeg er uansett, som vanlig, sikkert ikke rask nok på avtrek…»

Whops!:see_no_evil:

12 Likes

Grattis :slight_smile:
Hadde lyst på miniprinten. Blei ganske irritert då han lanserte det midt på natta utan forvarsel…

2 Likes

30 Likes

Begge AFK bildene på plass nå :grinning:

14 Likes

Gratulerer. Synes verket til høyre der er ett av de bedre fra AFK. :slight_smile:

2 Likes

Takk takk. Ja, kult at han prøvde en ny stil.

9 mnd siden forrige post @Iste, kan ikke si jeg har savnet dette

13 Likes

Artig tvist, å prøve å få Dan Park til å fremstå som kunstner når han bare er en sliten rasist. Er dette virkelig det beste skrotpopulistene på ytre høyre har å komme med av kulturelle innslag?

15 Likes

Personlig syns jeg at Kunstveggen ikke trenger å være en bastion for ytringsfrihet, slik at vi kan slippe å se slik høyrevridd Nazi-kunst.

Slett dritten.

10 Likes

Dan Park ble dømt og fengslet for rasistiske ytringer basert på de bildene lagt inn av Iste over, så jeg er rimelig sikker på at det ikke er greit for hverken Kunstveggen eller Iste at disse publiseres offentlig her på veggen. Helt enig i at den dritten der bør slettes.

8 Likes

Danny Larsen - Anno 1349

7 Likes

Diverse småting. Beejoir, MauMau, Magnus Gjøen og Lee Ellis.

11 Likes