Nye kunstkjøp

Lucky duck! :heart_eyes:

2 Likes

Lekkert, og skikkelig innrammet. Sånn skal det gjøres. Roamcouch e bra å ha på veggen, alle burde ha en. :+1::+1:

4 Likes

Alltid stas med noe nytt. Da gjelder det bare å finne en blindramme, og litt veggplass.

42 Likes

Trenger du ny blindramme?

1 Like

Altså - skyggeramme skulle det stå. Blindramma er mint. Blir tur til rammemaker til uka for å skaffe inspirasjon.

2 Likes

Veldig fin! Men sikker på at du skal sette en list på den?

Ikke 100%, men skal se hva slags alternativer de har til uka. Jeg har sett andre lerret som jeg har likt veldig godt med list, mens andre ser ikke bra ut i det hele tatt. I tillegg har jeg fått en offisiell klage fra en annen i husholdningen, så vi skal se det litt an og ta en votering…

Nydelig lerret @Gateprofeten !
Etter min mening ett av Dolks beste på lerret.

1 Like

Om du skal ha det på hvit vegg ville jeg puttet på en sort sveveramme. Motivet kommer mye bedre frem og hele verket blir løftet flere hakk.

2 Likes

18 Likes

Endelig fått rammet inn disse .

14 Likes

Lerret?

Print :slightly_smiling_face:

Ser veldig bra ut live. Tror kanskje jeg skal henge det på veggen :thinking: :slightly_smiling_face:

18 Likes

Nå rammet jeg inn dette av obey som har ligget siden april! Jeg valgte å ta bilde uten glasset i da jeg valgte standar glass siden det ikke var flere småbiter av UVglass på jobb

9 Likes

Lang jakt, men endelig!

55 Likes

Nydelig👏

1 Like

Vakkert!

1 Like

Gratulerere! Det der tror jeg ikke var lett… :slight_smile: den på veggen er en av mine favoritter.

Helt nydelig! Gratulerer :heart_eyes:

1 Like