Nye kunstkjøp

Føler meg veldig kjip nå, men :zipper_mouth_face:

bilde Katten skremmer meg. Vet ikke om jeg klarer å ha disse to på veggen når jeg får dem, men måtte ha dem

15 Likes

Syntes det var så fine farger når jeg så den på nettet og den mer enn innfridde forventningene “live” :smiling_face_with_three_hearts::heart: Innspill til rammevalg mottas med takknemlighet- kan ikke ha svarte rammer på for mye. Kunstneren holder til i Mexico og heter Valerian Lenud.

18 Likes

Lite tips. Bruk bøker, ikke glass. Glass kan sette merker.

3 Likes

Tusen takk!!! Byttes med en eneste gang​:+1::blush:

Hva versjon er dette? Noe spesiell du har ordnet til deg? :wink:

Kjøpte et bilde av Sinnsykshit på hans forrige solo full-digitale utslilling og må vise det frem! Dette er, blant mange, et sinnsykt bra verk og jeg er så glad jeg har det på veggen ! Måtte låne bilde fra oslonowhere :slight_smile:

14 Likes

8 Likes

Jason REVOK - BrokenLoop_3/20_small. Fantastisk kvalitet på trykket, som vanlig, fra Louis Buhl.

16 Likes

Impulskjøp av en liten tosidig 1/1 Walk on by - acryllic fra Madderdoit?

Pen liten sak! :slight_smile:

11 Likes

Desember har vært en travel (og kostbar) måned😅 nå er problemet veggplass - så må ty til familie for å holde ting i rotasjon
(noe jeg vet de trives med😁)

Noen rammemaker i Oslo-området her som kan gi en pakkepris på rammer? Send gjerne pm :+1:

26 Likes

Må huske disse også, som er veldig kone-vennlige :clap::grin:

17 Likes

Voldsomt til handling også da! :money_with_wings: :money_with_wings: :grinning:

1 Like

Ta deg en tur til Tores på Kolsås i Bærum. Fantastisk mann, dyktig og greie priser :slight_smile: jeg vet at @Lars_Joakim også anbefaler han.

4 Likes

:drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

MYE flott!
Grattis!

Kasta meg skamløst på Jordy Kerwick-hypen da dette trykket kom på salg. Må være rekord i leveransetid fra Goldmark Atelier, bestilte 2. januar. Fortsatt noen igjen her om noen vil ha.

9 Likes

Et flott trykk av utrolig kvalitet har jeg forstått :heart_eyes:

1 Like

Herlig kvalitet, tykt som asfalt :sweat_smile:

15 Likes