Nye kunstkjøp

Absolutt fin kunst, men det gulvet der er enda finere i mine øyne :grinning_face_with_smiling_eyes::heart:

4 Likes

18 Likes

Enig! Det gulvet der er bærre lækkert

4 Likes

Endelig (!) fått kjøpt en original av Erik Foss - stått på toppen av ønskelisten i flere år. Synes de abstrakte verkene hans er helt utrolige.

Bilder fra New Image Art Gallery (tatt ut av rammen).

Treepeople, 2021
Water based paint and solid paint marker on arches paper, (framed)
20 x 25 x 2.5 inches

25 Likes

Veldig kult! Kjøpte selv hans print, No one rides for free, for en stund siden. Snakket med han på Insta nylig og han virket giret på å komme seg til Oslo dersom han fant et bra galleri. Kanskje noe for Golsa?

I går ble også de her to lansert. De er ikke signert, men veldig fin pris og kommer med COA.:

7 Likes

Superhyggelig fyr! Hadde vært rått å få han til Oslo. Han er visst kvart norsk eller noe sånt så vidt jeg har skjønt :sweat_smile:

1 Like

Louis Masai - KING OF POP – gold layer - Hand Finished with a bee

Denne tror jeg rykker ganske langt frem i innrammingskøen :slight_smile:

15 Likes

Gratulerer! kjekt å se litt Melgaard. Gikk på en smell før sommeren, da ble det en original tegning fra Melgaard - Lightbulb man :+1::joy:

9 Likes

Nice! Hvem vet, kanskje disse bad boysa kommer som NFT’er med traits snart også:eyes::grimacing:

2 Likes

Sånn kan det få når datter får bli med til rammemaker for første gang - og tar styringa :joy:

21 Likes

Alltid kult med noe nytt.
Selv om jeg alltid går for standarden svart list med svart pass :joy:

5 Likes

Treskulptur av David Stenmark

29 Likes

Kjempefin!

1 Like


16 Likes

Ny jobb feires med nytt print. Blir fin på hjemmekontoret :slight_smile:

Dot dot dot - Monkey Buziness

39 Likes


Kristin Sæterdal - No signal

18 Likes

Munch - Norsk Landskap

34 Likes

Liker det bildet der. gratulerer!
Ser ut som at den er usignert?
Ser de av og til på finn, samt Blomqvist. Mannshode usignert og norsk landskap har begge hatt en god verdistigning de siste år. Vet selv om 2 stk mannshode solgt på auksjon siste år som begge gikk for 30.000,- + omkostninger, med flotte rammer. Har selv mannshode og ønsker meg norsk landskap. Når jeg blir “stor” skal jeg ha en signert Munch. spare-spare…

2 Likes

Usignert ja, koster ikke mer enn et whatson mini print :rofl: skal være mulig å finne signert til ca 30.000 har jeg fått beskjed om.

6 Likes

Kunne ikke vært mer fornøyd :heart_eyes:
Tusen takk for inspirasjon og informasjon til innramming, @OleChristian :raised_hands:

13 Likes