Nye kunstkjøp


PichiAvo - Orphic hymn to poseidon

10 Likes

Gratulerer @Strym! :slight_smile:

Er det en original på Papir?

Nysgjerrig på hva det er i bakgrunn? :slight_smile:

1 Like

Korrekt, original på papir. :slight_smile: verket bak kan jeg ikke svare på foreløpig. :slight_smile:

2 Likes

26 Likes

Grattis med det råeste sort/hvit orginalen som Chevrier har produsert til nå. :dart: :100:

1 Like

Jose Parla - The Founders

34 Likes

Wow!

4 Likes

Fantastisk innramming. Mitt ligger fortsatt i esken men jeg er ganske sikker på at dette blir malen når mitt skal på veggen.

2 Likes

David Shrigley- You will not stop me from singing my song

Stor takk til kunstveggen-medlem :pray:

27 Likes

Ingenting på Whatsonlotteriet. Ingenting på slippet til Mr. Jago

Legger ved Transcend silver som har kommet fra rammemaker!

13 Likes

Sandra Chevrier :pray: Gold leaf.


23 Likes

Herlige kjøp på deg i det siste :slight_smile: Godt å se noen drar hjem på godsaker :+1:

6 Likes

Hengt opp en Henrik Uldalen Diptych i kveld…


…litt usikker, tror det er for mye passepartout :thinking:

6 Likes

Jeg har vurdert å kjøpe denne hos jdmalat i lengre tid men innså først nå at det er en diptych… :see_no_evil:Takk for deling!

2 Likes

OBS! OBS! det er ikke en diptych men jeg har med kunstnerens velsignelse splittet den. Jeg slet for mye med den vertikale hvite stripen midt i bildet :woozy_face:
Jeg sendte dermed mail til Henrik og spurte hans mening, han svarte han synes det var hyggelig å høre fra nordmenn og at jeg ikke var første som hadde spurt. Jeg kunne med hans velsignelse dele bildet og lage diptych :smiley: :+1:

8 Likes

Da gir det mening ja! Traff han Henrik på utstilling i London i 2018. Trivelig type.

2 Likes

Fornøyd med damen jeg fikk fra AFK.

18 Likes

23 Likes

Røk på en sånn her:

14 Likes

Om du eller noen andre har en til overs er jeg interessert :v:

1 Like