Nye kunstkjøp

Takk til @azidops og Frame it i Åsane for at dere fikk presset gjennom denne før julekvelden

27 Likes

Plutselig var Cosmodela klar for veggen også :relieved: Så gjenstår det bare å finne veggplass da…

17 Likes

13 Likes

12 Likes

Arlo printet kom kjapt!

Men DHL har ikke engang åpnet dokumentmappa som inneholdt alt for momsfritak. Er ikke det litt svakt?

16 Likes

Samme her. Alt følger med, men de gidder ikke åpne engang.

5 Likes

Fikk beskjed om å betale 1900,- før jeg fikk pakken, men etter å ha gitt beskjed om hva pakken inneholdt ble kravet fjernet.

7 Likes

Skal sende en mail ikveld - synes bare det er frustrerende hvor lotto det moms+ toll-greiene er. Finnes ikke forutsigbart

8 Likes

Fornøyd med bildet forresten?

1 Like

Har ikke hatt tid til å se så mye på det ennå. Det er ei hjemme som mener det ikke er helt klart til jul ennå :joy:

Hva med deg?

Ikke fått den enda. Ble holdt igjen til jeg hadde betalt “løspengene”, men nå som den saken er ute av verden så kommer den nok i romjulen :blush:

5 Likes

Jeg åpnet like gjerne året med å kjøpe kunst. 02.jan 2022 skaffet jeg mer verk nr 22 i samlingen min. Nesten litt vakkert.

Dette blir nok det gjeveste kjøpet mitt i 2022. Kanskje også det eneste. Hyggelig handel med en her på kunstveggen. Jeg har brukt ca 6 år på å få klørene i denne.

55 Likes

Gratulerer! Det der så usedvanlig bra ut må jeg si :+1::star_struck::heart_eyes:

5 Likes

Veldig veldig fint! Og når man har ventet og likt noe over såpass med tid, så er det eit bra kjøp :ok_hand:t3: Gratulerer!

2 Likes

:thinking: føler jeg så denne et annet sted for bare noen få dager siden :grin:

1 Like

Ikke helt nytt, kjøpt av et medlem her for 6 mnd siden😅 men tidsklemma har gjort det til at jeg ikke har hatt tid før i dag.

Strålende fornøyd. Ble sittende å prate shit og drikke kaffe et par timer, enda jeg hadde lovet kona og komme rett hjem! Hyggelig handel :raised_hands:

23 Likes

Meget stilig!
Hva er det vi ser på? :star_struck:

6 Likes

Pejac - H2O :heart_eyes:

3 Likes


Atle Østrem
Ear to the streets

18 Likes

Årets andre leveranse :slight_smile:

Frida Orupabo fra Trondheim Kunsthall

20 Likes