Grattis! Fet piece den hadde jeg aldri fått gjennom sensuren
Kjøper gjerne en Main.
Vet at en ble omsatt rundt 20k.
Kult! Hvordan er kvaliteten i forhold til silketrykkene hans?
Ja, veldig stilig:) Uten å ha studert de så nøye ved siden av hverandre og uten å være ekspert på slikt, så klarer ikke jeg se veldig stor forskjell på kvalitet.
Veldig fornøyd med det nye RTC trykket her også Legger dog merke til at både jeg og Heidi1 har fått en AP versjon. Skulle være opplag 100 på denne - pluss en god del APs kan man vel da anta
Litt kjedelig å vente helt til august, men det ble for fristende å ikke prøve lotteriet. Et artig samarbeid mellom Shrigley og Cornellà som fungerer bra synes jeg.
Mistenker at det er 10 stk AP
Kanskje det var AP som ble solgt gjennom RTC sin hjemmeside? De 100stk gikk vel noen dager seinere på et annet nettsted om jeg ikke husker feil.
Riktig. RTC hadde rundt 10 AP til salgs, og Perfectly Acceptable Press noen printers proofs, så solgte Printed Matter de 100 nummererte Til dere som venter på Printed Matter sine så fikk jeg beskjed om at disse sendes ut i månedsskiftet april/mai
Noen (nye) kjøp som endelig har kommet opp på veggen.
Torbjørn Rødland – Legs and Tail, 2020. Klebet på aluminium hos Studio Technika og ramma inn hos Trafo Kunstproduksjon etter tips fra @Gard, veldig fornøyd.
Ian Thomas Miller – The Artist, 2020
Amy Beager – I Can Hear People, 2021
Audun Alvestad – Bad News, 2021
Mye pent her