Nye kunstkjøp

Grattis! Fet piece :heart_eyes: den hadde jeg aldri fått gjennom sensuren :pensive:

3 Likes

Kjøper gjerne en Main.
Vet at en ble omsatt rundt 20k.

1 Like

Endelig fått hentet fra innramming :star_struck:

29 Likes

JR. Ballerina in Containers, Holding Tight.

28 Likes

Koselig liten krok på kjøkkenet :slight_smile: Hjertet kom hjem i dag :grin:

25 Likes

Postkortet kommet inn i rammen sin :slightly_smiling_face:

22 Likes

Min første EL-PEZ

10 Likes

Påskepakke​:blush::hatching_chick:

19 Likes

Kult! Hvordan er kvaliteten i forhold til silketrykkene hans?

1 Like

Ja, veldig stilig:) Uten å ha studert de så nøye ved siden av hverandre og uten å være ekspert på slikt, så klarer ikke jeg se veldig stor forskjell på kvalitet.

2 Likes

Likte disse to av artby_neel. Tror de blir stilig på veggen:)

2 Likes

Veldig fornøyd med det nye RTC trykket her også :blush: Legger dog merke til at både jeg og Heidi1 har fått en AP versjon. Skulle være opplag 100 på denne - pluss en god del APs kan man vel da anta :man_shrugging:

8 Likes

Litt kjedelig å vente helt til august, men det ble for fristende å ikke prøve lotteriet. Et artig samarbeid mellom Shrigley og Cornellà som fungerer bra synes jeg.

15 Likes

Mistenker at det er 10 stk AP

1 Like

Kanskje det var AP som ble solgt gjennom RTC sin hjemmeside? De 100stk gikk vel noen dager seinere på et annet nettsted om jeg ikke husker feil.

1 Like

Riktig. RTC hadde rundt 10 AP til salgs, og Perfectly Acceptable Press noen printers proofs, så solgte Printed Matter de 100 nummererte :+1: Til dere som venter på Printed Matter sine så fikk jeg beskjed om at disse sendes ut i månedsskiftet april/mai :slight_smile:

4 Likes

Noen (nye) kjøp som endelig har kommet opp på veggen.

Torbjørn Rødland – Legs and Tail, 2020. Klebet på aluminium hos Studio Technika og ramma inn hos Trafo Kunstproduksjon etter tips fra @Gard, veldig fornøyd.

Ian Thomas Miller – The Artist, 2020

Amy Beager – I Can Hear People, 2021

Audun Alvestad – Bad News, 2021

23 Likes

Mye pent her :smiley:

3 Likes

Willem Hoeffnagel - New Year’s Eve

20 Likes

13 Likes